یک بازی بدرخش، چندین سال محبوب باش | آوای استقلال
0
پیامی به یاغی دوست داشتنی استقلال؛

یک بازی بدرخش، چندین سال محبوب باش

  • کد خبر : 43003
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
یک بازی بدرخش، چندین سال محبوب باش
رامین رضاییان ستاره کلیدی استقلال در دربی 104 پایتخت است و روز درخشش او می‌تواند برای خودش و هواداران استقلال فراموش نشدنی باشد.

به گزارش آوای استقلال، رامین در اکثر مسابقات استقلال ستاره تیم بود و در این بازی می‌تواند با انگیزه مضائف به میدان برود.
رضاییان تا هفته پنجم لیگ برتر ۳ گل برای استقلال به ثمر رسانده و بهترین گلزن تیم است، او علاوه بر درخششی که در مسابقات داشته آمار خوبی در گلزنی و ارسال پاس گل داشته که احتمال تاثیرگذاری او در دربی را بالاتر می‌برد.
شماره ۱۰ استقلال می‌داند که درخشش در مقابل تیم سابقش چقدر می‌تواند در مسیر محبوبیت او تاثیرگذار باشد، با حضور در استقلال او علاقه هواداران پرسپولیس به خودش را کامل از دست داد اما شرایطی در اختیارش قرار گرفته که محبوبیتی حتی فراتر از مهدی هاشمی‌نسب داشته باشد، سال‌ها از گلزنی هاشمی‌نسب مقابل پرسپولیس می‌گذرد اما رامین رضاییان می‌تواند محبوبیتی در لحظه به دست آورد که او را محبوب سکوهای آبی کند.
با توجه به غیبت اوستون اورونوف، رضاییان به احتمال زیاد مقابل وحید امیری و میلاد محمدی قرار خواهد گرفت، دو بازیکن باتجربه فوتبال ایران که سابقه همبازی بودن با رامین را در تیم ملی در کارنامه خود دارند اما قطعا به اندازه اورونوف او را تحت تاثیر نمی‌گذارند و شرایطی ایجاد شده تا هجوم همه جانبه استقلال با رضاییان و اسلامی، امیری و محمدی را مجبور کند تا میل دفاعی بیشتری داشته باشند.
رضاییان برای این مسابقه لحظه شماری می‌کند و استقلالی‌ها امید زیادی به او دارند. باید دید ستاره استقلال در این مسابقه در حد و اندازه نام خود ظاهر شد یا تحت تاثیر حساسیت مسابقه شرایط به شکل دیگری پیش می‌رود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=43003

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها