گاریدو تهدید کرد جاسوس را از تیم اخراج می کند | آوای استقلال
0
پرسپولیس در باتلاق حاشیه

گاریدو تهدید کرد جاسوس را از تیم اخراج می کند

  • کد خبر : 42999
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
گاریدو تهدید کرد جاسوس را از تیم اخراج می کند
داستانی شده ماجرای هر ساله این جاسوس در پرسپولیس!

خوب که فکر کنید بیشتر سالها مربیان پرسپولیس همیشه از وجود یک جاسوس صحبت و گلایه کرده اند. چه آن روزها که رسانه، فقط همان روزنامه های مکتوب بود چه این سال‌های اخیر که به لطف فضای مجازی هیچ اتفاقی پنهان نمی ماند!
پرسپولیس حواشی بیشتری نسبت به استقلال دارد اما چون اکثر رسانه ها دست لیدرهای پرسپولیس که خبرنگار شده اند، افتاده تمام حواشی سرخ ها هدایت می شود به بایگانی ذهن ولی از اتفاقات ساده و روزمره استقلال حاشیه هایی می سازند که نمونه اش در هیچ کجای دنیا نیست!
بیشتر شما قطعا پست های اینستاگرامی و مصاحبه های وحید قلیچ را دیده اید و حتما می دانید در حساس ترین شرایط پرسپولیس چگونه علیه آنها موضع گرفته البته که به حق بوده اما خب به هر حال خوشایند و مطلوب سرخ ها نبوده، آیا مصاحبه و گفت‌وگویی از قلیچ در رسانه های رسمی کشور جز یکی دو مورد دیدید؟
قطعا خیر، اما این طرف میدان کسی به اسم پیشکسوت می آید و در آستانه دربی علیه استقلال و سرمربی اش حرف می زند ببینید چطور سرتیتر خبرها شد!
حالا هم داستان جاسوس در پرسپولیس بحث داغی باید باشد که خوراک یک ماه رسانه ها را فراهم کند اما شما چیزی دیدید؟ حرفی شنیدید؟ مصاحبه ای منتشر شد؟ تلویزیون تلاش کرد تا بپرسد ماجرای جاسوس چیست؟ میثاقی بال بال می زند برای مصاحبه و شفاف سازی قضیه؟
نه!
اما واقعیت این است که پرسپولیس آبستن حوادث  بسیاری است از تلاش گاریدو برای پیدا کردن جاسوس تا فتوای سرمربی زبل این تیم به کادر مدیریتی برای برخورد با کانال های پرسپولیسی که شب قبل از بازی ترکیب سرخ ها را منتشر می کنند و در واقع لو می دهند!
ماجرا از این قرار است که جناب گاریدو متوجه می شود که ترکیب تیم شب قبل از بازی در کانال های پرسپولیسی منتشر می شود از این رو عصبانی و دلخور تیم را قبل از تمرین، گوشه ای جمع می کند و حسابی آنها را مورد ماخذه قرار می دهد و به کنایه می گوید لااقل بگذارید تمرین تمام شود بعد ترکیب را لو بدهید!
حرفها که نه، داد و بیداد های جناب سرمربی سر بازیکنان که تمام می شود پچ پچ بازیکنان جان می گیرد برخی هم برای شیرین کاری یا جهت رد گم کنی نام خانبان را سر زبان ها می اندازند.
شاید تحت تاثیر همین حرفهای درگوشی بود که یکی دو سه نفر از اطرافیان تیم، را کنار گذاشتند تا  از طراحی تمرین ها و مسائل تاکتیکی مطلع نشوند بلکه حفره و شکاف بین‌شان را پیدا کرده باشند!
همین که اسم خانبان به عنوان جاسوس در فضای مجازی تیم مطرح می شود مطمئن باشید گمانه زنی روی اسامی دیگر هم به قوت خود باقی است و این یعنی هر کسی، هر بازیکن و مربی تلاش می کند ابتدا خودش را تبرئه کند و در مسیر این تظاهر به بی گناهی ممکن است تلاش کند دیگری را متهم به جاسوسی کند، این درست  نقطه آغاز سوظن ، اختلاف و بی اعتمادی است و آغاز حواشی مخرب!
روی دیگر سکه همان کانال هایی هستند که معلوم نیست از چه طریقی و توسط چه کسی، به لیست پرسپولیس دسترسی پیدا می کنند.
تصور می کنید اینها گاریدو را رها می کنند؟ قطعا خیر. از هر راهی که بلد باشند به قول افشین پیروانی هر شارلاتان بازی را پیاده می کنند تا به گاریدو درس عبرت بدهند و این خودِ خود حاشیه است!
نکته بعدی در خصوص مداخله رضا درویش در تصمیمات سرمربی است مدیری که تاریخ هرگز فراموش نخواهد کرد چطور در صندلی عقب ماشین پنهان شده بود و از دست هواداران فرار می کرد اما حالا در استادیوم با یک برد به میان هواداران می رود، اکنون با اختلافی که بین گاریدو و خانبان پیش آمده به مربی ایرانی اش قول داده با گاریدو صحبت می کند که از خانبان در کادر فنی استفاده کند در حالی که سرمربی سرخپوشان تمایلی به این کار ندارد و ترجیح می‌دهد از خانبان در بخش آنالیز و به عنوان آنالیزور استفاده کند. مداخله درویش در کار گاریدو آنهم در شرایطی که سرمربی سرخ ها در نشست خبری صراحتا گفته بود: “چیزی که می‌خواهم احترام به تصمیماتم است تا بتوانم با روش خودم کار را جلو ببرم” می تواند تمرکز کادر فنی که اعتمادی هم بین آنها نیست، را بهم بریزد و حواشی خاص خودش را ایجاد کند این موضوع آنقدر حاد خواهد شد که حتی سکوت باند مافیایی رسانه ای در خصوص این حواشی هم نمی تواند در اصل ماجرا تغییری ایجاد کند، سرخ ها بدون سر و صدا وارد باتلاق حاشیه شده اند ولی تبعاتش سر و صدا خواهد داشت!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42999

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها