دربی را ببر و بمان | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

دربی را ببر و بمان

  • کد خبر : 42996
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
دربی را ببر و بمان
آقای نکونام امسال به قدری دست شما برای چیدن مهره ها باز است که هواداران هیچ بهانه و دلیلی را برای این نتایج ضعیف نمی پذیرند.

نتایج این فصل استقلال نشان می دهد ۲۷ هفته صدرنشینی استقلال به خاطر تفکرات مربی نبوده و این بازیکنان بودند که خواستند، تلاش کردند و توانستند.
نتایج این فصل نشان می دهد بازیکنان سال گذشته برای دفاع از حیثیت خود و برای آنکه نشان دهند دست نکونام، شاید پر از مهره نبوده اما به واسطه حضور همان بازیکنان که نادیده گرفته می شدند، سنبه اش پر زور بود!
گاهی فکر می کنیم جواد نکونام شاید بلد نیست از مهره ها چطور بازی بگیرد، شاید او با دستِ به قول خودش خالی، بهتر می تواند نتیجه بگیرد، بهتر می تواند آنها را برای از جان مایه گذاشتن تهییج کند، شاید او تاکتیک خاصی نمی داند و تنها حربه اش مسائل غیر فنی است وگرنه چطور می شود تیمی تقویت شده و با این‌همه مهره در تمام نقاط زمین نسبت به فصل گذشته عملکرد بدتری ارائه دهد، نسبت به سالی که نکونام بارها دست های خالی اش را پتک کرد و زد توی سر مدیریت و حتی همان دست های خالی را توجیه قرار داد برای از دست دادن قهرمانی پس از ۲۷ هفته صدرنشینی!
چطور می شود این‌همه مهره داشت، می شود بهترین دروازه بان فصل گذشته درون دروازه ات باشد اما در هر چهار بازی گل بخورد و نتواند مثل سال پیش بدرخشد، این‌همه که از تفکرات نکونام صحبت می شد پس چطور با تیم تقویت شده نمی تواند استحکام فصل گذشته را داشته باشد؟
چطور می شود استقلال در فصلی که انتظار نمی رفت در کورس قهرمانی باشد حتی تصور نمی شد در جمع تیم های بالای جدول باشد، مدعی قهرمانی می شود و بیست و هفت هفته صدر جدول را قرق می کند اما در سالی که تیم برای قهرمانی بسته شده و به نیت حضور پر قدرت در لیگ نخبگان آسیا یارگیری کرده، از چهار بازی تنها یک برد دارد؟یک باخت و دو تساوی هم البته !
نمی دانیم در تساوی مفتضحانه با نساجی چه نکته مثبتی بود که نکونام می گوید با توجه به کیفیتی که در بازی به نمایش می گذاریم، مشخص می شود که تیم ما شکل بهتری می گیرد!
آقای نکونام کدام کیفیت؟
می گویی آنقدر موقعیت خلق می کنیم که خیالتان راحت باشد اینها تبدیل به گل می‌شوند! کی؟ چه زمانی به این شرایط می رسید؟ وقتی دربی گذشت؟لیگ تمام شد؟ لیگ نخبگان با قهرمانی رقبای با برنامه به پایان رسید؟
می گویید: “استقلال تغییرات زیادی داشته است و برای بهتر شدن نیاز به زمان داریم. اینکه پس از سه روز استراحت این کیفیت را نشان می‌دهیم گویای همه چیز است ” آقای نکونام تغییرات تیم زیاد بوده اما متاسفانه این تغییرات مثبت نبوده، شما سال گذشته فرصت داشتید اما به قدری به حواشی پرداختید که قهرمانی را پراندید، امسال هم وقت می خواهید؟ هر مربی که بیاید باید به او برای ساختن و درست کردن زمان بدهیم؟ پس کی قهرمان شویم؟ کی در آسیا باز آقایی کنیم؟ نکند این زمان خواستن ها به خاطر بقا خودتان است صرفا؟ این که بمانید، آزمون و خطا کنید، آبدیده شوید، مربی کاربلد شوید تاوانش را تیم و هواداران بدهند و شما اعتبار و موقعیت خوبش را ببرید؟
دوست دارید به هر قیمتی در این تیم بمانید؟ باشد، قبول بمانید
زمان میخواهید؟ به تو یک فصل زمان دادیم و حالا تنها می توانیم به شما فرصت بدهیم؛ دربی!
دربی را ببر و بمان!
می توانید؟ این گوی و این میدان !
ما تمام قد پشت شما ایستاده ایم، به تیم برسید، تمرکزتان را بگذارید روی مسائل فنی، بمان، تمرکز کنید، آرامش داشته باشید، آرامش را به تیم تزریق کنید، دربی را ببر و مُهر بقا را بزنید روی حکمتان!
دربی را ببر و بمان ! بقیه اش با ما…
شما فقط این روزهای پر استرس را برای هواداران بهشت کنید، ما برایتان استقلال را جای ماندن می کنیم…
دربی را ببرید، ماندنتان با ما. “ما” که می گوییم منظور هواداران پرشمار استقلال است که تمام مرده باد و زنده باد شان به خاطر تیم محبوبشان است نه از سر منفعت طلبی !
دربی را ببر و بمان..

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42996

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها