اقدام جدی بخش خصوصی برای استانداردسازی چمن ورزشگاه‌ها | آوای استقلال
0

اقدام جدی بخش خصوصی برای استانداردسازی چمن ورزشگاه‌ها

  • کد خبر : 42921
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
اقدام جدی بخش خصوصی برای استانداردسازی چمن ورزشگاه‌ها
شرکت‌های بخش خصوصی برای استانداردسازی چمن ورزشگاه‌ها نخستین اقدام جدی را اجرایی کردند.

به گزارش آوای استقلال، در چندماه اخیر ورزش کشور دچار معضل بزرگ عدم وجود زیرساخت مناسب برای برگزاری مسابقات به ویژه در بازی‌های ملی و بین‌المللی فوتبال گردیده و همین امر باعث آزردگی خاطر ورزش‌دوستان و دغدغه مسئولین کشور و بهانه‌ای برای به سخره گرفتن شبکه‌های معاند و شبکه‌های مجازی کشورهای رقیب شده است.

بنابراین ضرورت بررسی موشکافانه و فنی با توجه به هشدارهای دل‌سوزانه کارشناسان و نهادهای مردمی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

بر این اساس نشستی دو ساعته با حضور مدیران عامل و کارشناسان شرکت‌های مرتبط با وزیر ورزش و‌جوانان، مشاور و معاون او، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز، مدیرکل دفتر فنی و ارزشیابی، مسئول روابط عمومی وزارتخانه و با همکاری شرکت‌های پیشرو در تهیه، تولید و بهره‌برداری از چمن‌های ورزشگاه‌های مدرن و بزرگ دنیا برگزار گردید.

نماینده هلدینگ سروش در ایران و نمایندگی هلدینگ ادورنوم سوئیس (به صورت برخط) با اشاره به استفاده از آخرین روش‌های علمی روز دنیا، توضیحات مبسوطی به حاضرین ارائه نمودند و اطمینان دادند که می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، چمن‌های ورزشگاه‌ها را منطبق با آخرین استانداردهای ای اف سی و فیفا و با بومی‌سازی تکنولوژی روز دنیا، با همکاری شرکت‌های داخلی مجرب به بهترین وجه و کوتاه‌ترین زمان، زمین استادیوم‌های سراسر کشور را آماده بهره‌برداری نمایند.

در ادامه پیشنهاد داده شد که اجرای چند چمن هیبریدی ایمپلنت در استادیوم‌های کشور و در شرایط مختلف آب و هوایی را در کمترین زمان به عنوان نمونه اجرا کرده و نگهداری آن را به صورت بلند مدت به عهده بگیرند.

شایان ذکر است چمن پیشنهادی در بیش از صد استادیوم معتبر دنیا و در دو جام جهانی با تأیید فیفا مورد بهره برداری مطلوب قرار گرفته است. ( این نوع چمن تا سه برابر استاندارد بهره‌وری چمن‌های طبیعی معمولی قابل استفاده است.)

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42921

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها