نکونام، سمیعی و شهریاری در نزاعی بی‌سابقه؛ منتظر جدایی حداقل یک نفر باشید! | آوای استقلال
0

نکونام، سمیعی و شهریاری در نزاعی بی‌سابقه؛ منتظر جدایی حداقل یک نفر باشید!

  • کد خبر : 42912
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
نکونام، سمیعی و شهریاری در نزاعی بی‌سابقه؛ منتظر جدایی حداقل یک نفر باشید!
در آستانه داربی پایتخت، تنش‌ها در اردوی استقلال به اوج خود رسیده و اختلافات میان مدیران و سرمربی آبی‌ها آشکار شده است.

به گزارش آوای استقلال، استقلال کار خود در فصل جدید را با برد مقابل شمس‌آذر در قزوین آغاز کرد اما بعد از پیروزی لحظه‌آخری آبی‌ها برابر یشمی‌پوشان، شرایط ویژه‌ای بر اردوی آبی‌ها حکم‌فرما شد؛ چرا که آن‌ها در لیگ برتر برابر ملوان بندرانزلی متوقف شدند، مقابل استقلال خوزستان شکست خوردند و در جدال با نساجی مازندران هم شاگردان جواد نکونام هم نتوانستند بیشتر از یک امتیاز به‌دست آورند تا ماحصل تلاش استقلالی‌ها در ۴ بازی‌شان در فصل جدید لیگ برتر تنها ۵ امتیاز باشد.

آبی‌پوشان پایتخت در لیگ نخبگان آسیا البته شرایط متفاوتی را تجربه کردند و اولین گام را توانستند با برد ۳ بر صفر برابر الغرافه به پایان ببرند. پیش از شروع فصل جدید، تصور می‌شد با توجه به تغییر و تحولات رخ داده در ساختار مدیریتی باشگاه استقلال و روی کار آمدن مدیرانی که به نظر همسو با جواد نکونام هستند، شرایط اردوی استقلال پایدار باشد و روند موفق آبی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه و جذب ستاره‌های پرشمار نشان می‌داد که وضعیت در اردوی استقلال مطلوب است.

بهانه‌گیری‌های ناتمام جواد
جواد نکونام هر چقدر مربی کاربلد و بادانشی باشد، نمی‌توان از «بهانه‌گیری»‌هایش به عنوان نقطه تاریک کارنامه کاری او یاد نکرد؛ چرا که سرمربی استقلال که در تیم‌های مختلف از جمله نساجی، فولاد و استقلال بارها با مدیران باشگاه دچار تنش شده و به نظر می‌رسید که بعد از برکناری علی خطیر، اختلافات نکونام با مدیران استقلال حل‌وفصل شده باشد اما در فصل جدید هم اختلافات سرمربی آبی‌ها با مدیران باشگاه استقلال و حتی مسئولان هلدینگ خلیج‌فارس پابرجا است.

نکونام با وجود جذب ستاره‌هایی مانند سامان فلاح، رامین رضاییان، محمدحسین اسلامی، گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش مدعی آن شده که ۲ بازیکن موردنظرش را جذب نکرده‌اند و همچنین نسبت به وضعیت عدم تکمیل کادرفنی‌اش معترض است؛ چرا که گفته می‌شود با توجه به رقم درخواستی یوسو سسما، مدیران باشگاه استقلال مخالف ادامه همکاری با این مربی بدنساز هستند و همین مسئله به چالشی جدید میان نکونام و مسئولان باشگاه استقلال تبدیل شده است.

رفتارهای آماتور مدیران استقلال!
نکونام هر چقدر به سهم خود در به‌وجود آمدن حواشی اخیر مقصر باشد، نمی‌توان سلسله اشتباهات مدیران و مسئولان باشگاه استقلال را نادیده گرفت. جنجالی‌ترین اشتباه فرشید سمیعی بدون‌شک به نشست خبری روز گذشته رقم خورد؛ جایی‌که او خود عقب نشست و داوود حقدوست، مشاور عالی خود را به نشستی خبری فرستاد تا صحبت‌های تندی را علیه وضعیت کنونی آبی‌ها به زبان آورد و حقدوست در صحبت‌های خود چراغ‌خاموش حملات تندی را علیه نکونام انجام داد.

احمد شهریاری هم که به عنوان نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در باشگاه استقلال مشغول فعالیت است، اشتباهات سریالی پرشماری انجام داده است؛ از جذب بدون ضابطه دو بازیکن بوسنیایی تا مذاکرات جنجالی با پِتِف برای جانشینی جواد نکونام. آنچه واضح است اینکه تام‌الاختیار بودن شهریاری باعث شده تا او برخی اقدامات خود را بدون هماهنگی مدیران باشگاه استقلال انجام بدهد و حواشی روز گذشته از جمله نشست خبری داوود حقدوست، مصاحبه جنجالی جواد نکونام، ممنوع‌المصاحبه‌شدن مدیران باشگاه استقلال از سوی سمیعی و سپس حمایت شهریاری از نکونام و حمله چراغ‌خاموش به سمیعی نشان می‌دهد که تنش‌ها در اردوی استقلال در آستانه داربی پایتخت به اوج خود برسد.

سمیعی ناک‌اوت می‌شود یا نکونام؟
جواد نکونام فصل گذشته بعد از فرازوفرودی‌های پرشمار موفق شد علی خطیر را از ساختار مدیریتی استقلال کنار بزند و اعضای هیات‌مدیره باشگاه را برای برکناری خطیر همراه خود کرد. حالا در آستانه داربی، زمزمه‌ها درباره احتمال برکناری فرشید سمیعی از مدیرعاملی استقلال به اوج خود رسیده و از سوی دیگر، مباحثی درباره برکناری احتمالی جواد نکونام به میان آمده است و باید دید تا روز بعد از داربی، سمیعی کرسی مدیرعاملی خود را از دست می‌دهد یا دوره حضور نکونام روی نیمکت استقلال به پایان می‌رسد.

آنچه به نظر می‌آید با توجه به حواشی به‌وجود آمده، تغییرات در ساختار باشگاه استقلال قطعی است و باید دید بعد از داربی، ساختار مدیریتی باشگاه تغییر می‌کند یا تغییر و تحولات به سراغ کادرفنی آبی‌ها می‌آید. از سوی دیگر، با توجه به تغییرات به‌وجود آمده در ساختار دولت، احتمال جابه‌جایی‌ها در ساختار هلدینگ خلیج‌فارس و پایان دوره فعالیت احمد شهریاری در این هلدینگ هم دور از ذهن نیست و باید دید در هفته پیش‌رو چه تغییراتی در باشگاه استقلال انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42912

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها