نکونام در اندیشه تغییر در ترکیب برنده؛ سورپرایز در راه است؟ | آوای استقلال
1

نکونام در اندیشه تغییر در ترکیب برنده؛ سورپرایز در راه است؟

  • کد خبر : 42862
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
نکونام در اندیشه تغییر در ترکیب برنده؛ سورپرایز در راه است؟
بعد از برد پرگل مقابل الغرافه و در آستانه داربی پایتخت، به نظر می‌رسد که ترکیب استقلال برای نبرد با نساجی دستخوش تغییر و تحولات مهمی شود.

به گزارش آوای استقلال، استقلال عصر امروز (جمعه) باید در چهارمین مسابقه‌اش در فصل جدید لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی برود؛ آن‌هم در حالی‌که آبی‌ها فصل را با شکست دادن شمس‌آذر کردند و در ادامه راه مقابل ملوان متوقف شدند و به استقلال خوزستان باختند! در هفته چهارم هم قرار بود شاگردان جواد نکونام به مصاف مس رفسنجان بروند که این مسابقه به تعویق افتاد و آبی‌ها در اولین بازی‌شان در لیگ نخبگان آسیا با نتیجه ۳ بر صفر الغرافه را از پیش برداشتند.

جواد نکونام بعد از برتری ۳گله و روحیه‌بخش تیمش مقابل الغرافه که زمینه‌ساز خروج آبی‌ها از بحران هم شد، حالا به دنبال آن است تا ترکیب اولیه استقلال برای جدال با نساجی را چینش کند. نکونام به دنبال آن است تا هم بتواند با کسب ۳ امتیاز جدال با نساجی، تیمش را به کورس مدعیان لیگ بیست‌وچهارم نزدیک کند و هم از سوی دیگر، سرمربی قرمزپوشان قائمشهری درصدد آن است تا بتواند ستاره‌های استقلال را برای دیدار حساس هفته آینده در داربی پایتخت مقابل پرسپولیس حفظ نماید.

بازهم با ترکیب دفاعی ۳ نفره؟
نکونام در دیدار با الغرافه برای اولین‌بار در فصل جدید تیمش را با آرایش ۳دفاعه به میدان فرستاد که آبی‌ها توانستند هم برابر حریف قطری پیروز شوند و هم کلین‌شیت کنند. حالا گفته می‌شود برای مسابقه امشب مقابل نساجی، سرمربی استقلال قصد دارد از آرایش ۳دفاعه استفاده کند و در این میان، حسین حسینی دروازه‌بان استقلال خواهد بود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، روزبه چشمی در کنار سامان فلاح و رافائل سیلوا مثلث خط دفاعی آبی‌ها را تشکیل می‌دهند. رامین رضاییان در نقش فول‌بک راست به میدان خواهد رفت و احتمالاً یکی از تغییرات در سمت چپ خط دفاعی استقلال خواهد بود و ابوالفضل جلالی در نقش فول‌بک چپ جانشین میلاد زکی‌پور می‌شود.

رضاوند با گل به ترکیب باز می‌گردد؟
سرمربی استقلال در دیدار مقابل الغرافه به زوج زبیر نیک‌نفس و دیدیه اندونگ در میانه زمین اعتماد کرد که عملکرد خوبی داشتند اما آرش رضاوند، هافبک محبوب نکونام بعد از ورود به زمین مسابقه درخشید و توانست گل بزند. به همین واسطه گفته می‌شود که احتمالاً رضاوند در مسابقه امروز جانشین نیک‌نفس خواهد شد و در پست وینگر هم بعید است که جواد نکونام به سراغ تغییر برود و احتمالاً جلال‌الدین ماشاریپوف در کنار محمدحسین اسلامی در ترکیب استقلال حضور پیدا می‌کنند.

نیمکت‌نشینی احتمالی در انتظار بلانکو!
گوستاوو بلانکو در روزهای گذشته دچار مصدومیت جزئی‌ای شده و همین مسئله باعث شده تا جواد نکونام نسبت به استفاده از این مهاجم آرژانتینی که برابر الغرافه هم عملکرد پرنوسانی داشت، مردد شود و براساس آخرین خبرها با توجه به در پیش بودن مسابقه داربی، احتمالاً آرمان رمضانی در ترکیب اولیه استقلال در مسابقه امروز برابر نساجی به میدان می‌رود و بلانکو از روی نیمکت کار خود را مقابل حریف قائمشهری آغاز می‌کند تا همچنان مهاجم آرژانتینی دور از ترکیب اولیه استقلال در فصل جدید لیگ برتر باشد.

ترکیب احتمالی استقلال تهران مقابل نساجی مازندران
حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، دیدیه اندونگ، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42862

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها