اعلام دلیل انتخاب ثامن برای سرخابی‌ها و تایید حضور بانوان در ورزشگاه | آوای استقلال
0

اعلام دلیل انتخاب ثامن برای سرخابی‌ها و تایید حضور بانوان در ورزشگاه

  • کد خبر : 42825
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
اعلام دلیل انتخاب ثامن برای سرخابی‌ها و تایید حضور بانوان در ورزشگاه
مدیرکل ورزش خراسان رضوی گفت: وضعیت چمن دو ورزشگاه ثامن و امام رضا خوب است و در یک ماه آینده بهتر هم می شود.

به گزارش آوای استقلال، علیرضا تاج فیروز در مورد موافقت استاندار خراسان رضوی برای برگزاری مسابقات تیم ملی و استقلال و پرسپولیس در شهر مشهد عنوان کرد: حدود ۱۰ روز پیش بعد از پیگیری وزیر ورزش و صحبت های او با استاندار خراسان رضوی و همچنین دو جلسه حضوری که ما در مشهد با استاندار محترم داشتیم تصمیم بر این شد که با برگزاری مسابقات بین المللی تیم ملی و همچنین کلیه بازی های استقلال و پرسپولیس در مشهد موافقت شود.

وی افزود: طبق تصمیمی که استاندار به عنوان رئیس شورای تامین استان گرفت قرار شد بازی های تیم ملی در ورزشگاه امام رضا باشد و بازیهای بین المللی و داخلی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ثامن برگزار شود. دلیل این تصمیم هم بار ترافیکی است که ایجاد می شود. ورزشگاه امام رضا در مرکز شهر است و به دلیل بار ترافیکی که در منطقه ایجاد می شود امکان اینکه هر هفته خیابان های منتهی به ورزشگاه برای رفت و آمد بهتر تماشاگران دو تیم مسدود شود وجود ندارد و زندگی عادی مردم هر هفته دچار مختل می شود. به همین دلیل تصمیم گرفته شد فقط بازی های ملی در ورزشگاه امام رضا باشد و ورزشگاه ثامن در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گیرد.

تاج فیروز تاکید کرد: البته بعد از اینکه استاندار خراسان موافقت خود برای برگزاری بازی های تیم ملی در مشهد اعلام کرد فدراسیون فوتبال ترجیح داد بازی تیم ملی مقابل قطر در تبریز برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود ورزشگاه امام رضا نیاز به یکسری مرمت ها دارد از جمله اینکه ظاهرا مسیر ورود و خروج اتوبوس تیم ها برای پیاده و سوار کردن اعضای دو تیم دیوار کشی شده و این دیوار باید تخریب شود تا ورزشگاه از سوی نمایندگان فیفا و ای اف سی تایید شود، گفت: چنین چیزی درست نیست و هیچ دیوارکشی انجام نشده است. در کل استان خراسان رضوی با برگزاری مسابقات موافقت کرده است اما یکسری چیزها مسائل فنی است که خود دوستان فدراسیون فوتبال باید بیایند و نکات را ببینند. اینکه هر دو ورزگشاه مکانی برای VAR دارد یا ندارد و یا هر چیزی که منتج به تایید آن شود به عهده فدراسیون فوتبال است که در موردش نظر بدهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در جواب به این پرسش که وضعیت چمن دو ورزشگاه به چه صورت است، تاکید کرد: هر دو ورزشگاه چمن خوبی دارند. البته همان طور که می دانید در یکی دو ماه گذشته مشهد با تنش آبی روبرو بوده اما قطعا تا یک ماه آینده وضعیت چمن ثامن و امام رضا بهتر هم می شود. همین الان هم به نسبت چمن برخی ورزشگاه های کشور شرایط خوبی دارند و مشکلی برای برگزاری بازی وجود ندارد.

تاج فیروز همچنین در خصوص اینکه بازی های ملی و همچنین دیدارهای پرسپولیس و استقلال باید با حضور هواداران خانم برگزار شود و آیا مشهد در اینباره مشکلی دارد یا خیر گفت: وقتی استاندار اعلام می کند شهر مشهد آمادگی میزبانی مسابقات این تیم ها را دارد یعنی حضور هواداران خانم هم مشکلی ندارد. هر دو ورزشگاه راه های ورود و خروج جداگانه برای حضور بانوان دارند و هر دو ورزشگاه دارای گیت های بلیت فروشی هستند. تصمیم گیر اینکه بازی ها با حضور هوادار خانم باشد یا نباشد دست فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال نداشته شهر مشهد است. البته که شورای تامین استان مسئول امنیت برگزاری بازیهاست اما استاندار اعلام کرده مشکلی وجود ندارد. به تازگی استاندار از هر دو ورزشگاه بازدید داشته و به همین دلیل این تصمیم گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42825

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها