گمانه‌زنی‌هایی که رسمیت پیدا کردند؛ ورزشگاه امام خمینی اراک، میزبان داربی پایتخت! | آوای استقلال
0

گمانه‌زنی‌هایی که رسمیت پیدا کردند؛ ورزشگاه امام خمینی اراک، میزبان داربی پایتخت!

  • کد خبر : 42810
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
گمانه‌زنی‌هایی که رسمیت پیدا کردند؛ ورزشگاه امام خمینی اراک، میزبان داربی پایتخت!
با اعلام رسمی سازمان لیگ، مسابقه استقلال و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود.

به گزارش آوای استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در روزهای گذشته با چالش جدیدی مواجه بودند؛ چالش انتخاب محل برگزاری داربی. البته که مسئولیت انتخاب محل برگزاری مسابقه با تیم میزبان است اما استقلالی‌ها با توجه به شرایط ورزشگاه‌ها در سراسر کشور، عملاً دستِ بازی برای انتخاب نداشتند و چشم امیدشان به نظر نهایی مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بود تا محل برگزاری مسابقه داربی پایتخت به صورت رسمی مشخص شود.

داربی بعد از ۲ دهه دوباره خارج از تهران
ورزشگاه آزادی تهران تا پایان پاییز در دسترس نیست و ورزشگاه‌های تختی، پاس قوامین و شهدای شهر قدس هم نمی‌توانند از مسابقه داربی پایتخت میزبانی کنند و همین مسئله باعث شد تا خیلی زود پروسه میزبانی استقلال از پرسپولیس در تهران منتفی شود؛ آن‌هم در حالی‌که در طول تاریخ، تنها ۲ بار مسابقه داربی پایتخت خارج از تهران به انجام رسیده است که یک‌بار شهر بندرعباس میزبان داربی بود و در نوبت دیگر هم شهر تبریز به عنوان محل برگزای داربی انتخاب شد که بیش از ۲ دهه قبل این اتفاق رخ داده بود!

نه کرمان، نه تبریز؛ داربی پایتخت در اراک
مسئولان سازمان لیگ امیدوار به انجام مسابقه داربی در ورزشگاه شهید رئیسی کرمان بودند اما گفته می‌شود که زیرساخت‌های این ورزشگاه تکمیل نیست و همچنین مشکلات پرواز و هتلینگ سبب شد تا این ورزشگاه تازه‌تاسیس میزبان داربی نشود. بعد از منتفی‌شدن برگزاری مسابقه داربی در کرمان، بحث انجام دوباره بازی در تبریز به میان آمد که گفته می‌شود این مسئله مورد پذیرش باشگاه استقلال قرار نگرفته و در نهایت، ورزشگاه امام خمینی اراک به عنوان محل برگزاری مسابقه داربی انتخاب شد.

سومین داربی پیاپی با تکنولوژی (VAR)
استقلال و پرسپولیس باید چهارشنبه هفته آینده (چهارم مهرماه) در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم بروند و این مسئله امروز (چهارشنبه) رسماً از سوی سازمان لیگ اعلام شد. اتفاق مهم آنکه ورزشگاه مورد انتخاب سازمان لیگ، مجهز به تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی است و این مسئله بدان معناست که برای سومین مسابقه پیاپی قرار است داربی پایتخت با استفاده از تکنولوژی (VAR) به انجام برسد که باید دید طی روزهای آینده چه کسی به عنوان داور این مسابقه حساس از هفته پنجم لیگ برتر برگزیده می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42810

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها