ستاره فرانسوی استقلال در آستانه ثبت یک انتقال جذاب؛ یامگا در یک‌قدمی پوشیدن پیراهن نساجی! | آوای استقلال
1

ستاره فرانسوی استقلال در آستانه ثبت یک انتقال جذاب؛ یامگا در یک‌قدمی پوشیدن پیراهن نساجی!

  • کد خبر : 42792
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹
ستاره فرانسوی استقلال در آستانه ثبت یک انتقال جذاب؛ یامگا در یک‌قدمی پوشیدن پیراهن نساجی!
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالاً کوین یامگا در فوتبال ایران کارش را دنبال خواهد کرد و به تیم نساجی مازندران می‌پیوندد.

به گزارش آوای استقلال، بازیکنان خارجی پرشماری در طول یک‌دهه اخیر به فوتبال ایران آمده‌اند اما اگر بخواهیم لیستی از باکیفیت‌ترین بازیکنان خارجی یک‌دهه اخیر تهیه کنیم، شرایط سخت می‌شود؛ چرا که اکثریت بازیکنان خارجی‌ای که حضور در لیگ برتر ایران را تجربه کردند، نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. در این میان، عملکرد چند ستاره به طور ویژه قابل‌توجه بود که یکی از آن‌ها بدون‌شک کوین یامگا است؛ ستاره فرانسوی‌ای که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه در لیگ بیست‌ویکم از وایله‌کلوب دانمارک به استقلال پیوست.

یامگا که در اولین بازی‌اش با پیراهن استقلال موفق به‌ثبت ۲ گل برای آبی‌ها مقابل ذوب‌آهن اصفهان شد و یک‌تنه تیمش را در خانه حریف به پیروزی رساند، نه‌تنها در لیگ بیست‌ویکم نقش پررنگی در قهرمانی استقلال در لیگ برتر داشت، بلکه در لیگ بیست‌ودوم هم ستاره بی‌چون‌وچرای تیمِ ریکاردو سا پینتو بود. او فصل گذشته هم به درخشش خود در ترکیب آبی‌ها ادامه داد و بدون‌شک گل لحظه‌آخری‌اش در داربی پایتخت از روی نقطه پنالتی که باعث نجات استقلال از شکست شد، مهم‌ترین خاطره او در دوره حضورش در تیمِ جواد نکونام محسوب می‌شود.

برخورد دور از انتظار نکونام و استقلالی‌ها با کوین؛ «برو به سلامت!»
کوین یامگا که به شکل ناگواری در تمرینات استقلال مصدوم شد و نامش از فهرست آبی‌ها کنار رفت، این روزها به عنوان بازیکن آزاد کارش را دنبال می‌کند؛ چرا که با وجود صدور مجوز بازی از سوی ایفمارک، ستاره فرانسوی آبی‌ها مورد توجه جواد نکونام قرار ندارد و نه‌تنها از حضور در تمرینات منع شده که قراردادش هم با استقلال از سوی مدیران باشگاه فسخ شده تا عملاً شرایط ویژه‌ای برای این ستاره سرعتی و گلزن به‌وجود آید و او در مصاحبه اخیرش به صراحت از جواد نکونام و مدیران باشگاه استقلال انتقاد کرد.

یامگا، اولین خرید خطیر در نساجی؟
ستاره فرانسوی که روزهای خوبی را در استقلال پشت سر گذاشت، به دنبال ادامه حضورش در فوتبال ایران است و بعد از تجربه کوتاه حضور در تمرینات آلومینیوم اراک، حالا گفته می‌شود که کوین یامگا در تمرینات نساجی شرکت کرده تا در صورت چراغ سبز ساکت الهامی، قرارداد او با تیم قائمشهری نهایی شود؛ آن‌هم در حالی‌که مازنی‌ها به تازگی با الکساندر مرکل برای حضور در خط هافبک به توافق رسیدند و جالب آنکه کوین یامگا با علی خطیر، مدیرعامل سابق استقلال و مدیرعامل جدید نساجی هم رابطه خوب و نزدیکی دارد و گفته می‌شود که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، جذب یامگا، اولین کُنش نقل‌وانتقالاتی رسمی خطیر در نساجی خواهد بود تا با توجه به همکاری لوآن پولی و جذب مرکل، شمار بازیکنان خارجی نساجی به عدد ۳ برسد.

سرنوشتی سینمایی در انتظار یامگا و استقلال؟
نساجی که روزهای خوبی را در فصل جدید لیگ برتر پشت سر نمی‌گذارد، باید جمعه‌شب در قائمشهر به مصاف استقلال برود و در صورت نهایی‌شدن قرارداد کوین یامگا با نساجی، او می‌تواند در فهرست تیم قائمشهری قرار گیرد. بدون‌شک اولین بازی یامگا برای نساجی مقابل استقلال و البته رویارویی‌اش با جواد نکونام می‌تواند بیش از پیش اتفاق دراماتیک و البته سینمایی باشد که باید دید این اتفاق طی روزهای آینده رخ خواهد داد یا بعد از منتفی‌شدن انتقال یامگا به آلومینیوم، حضور این ستاره فرانسوی در تیم نساجی هم نهایی نخواهد شد که در این‌صورت احتمالاً پرونده ادامه حضور کوین یامگا در فوتبال ایران بسته می‌شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42792

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها