واکنش نکونام به حواشی روزهای اخیر؛ شیطنت‌های تیم‌های رقیب باعث شد هواداران ما فریب بخورند! | آوای استقلال
0

واکنش نکونام به حواشی روزهای اخیر؛ شیطنت‌های تیم‌های رقیب باعث شد هواداران ما فریب بخورند!

  • کد خبر : 42738
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲
واکنش نکونام به حواشی روزهای اخیر؛ شیطنت‌های تیم‌های رقیب باعث شد هواداران ما فریب بخورند!
جواد نکونام، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با الغرافه، هم درباره آخرین وضعیت تیمش صحبت کرد و هم به حواشی روزهای اخیر واکنش نشان داد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال با هدایت جواد نکونام نتوانسته شروع خوبی در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی داشته باشد و آبی‌پوشان پایتخت از ۳ دیدار ابتدایی خود در لیگ بیست‌وچهارم تنها ۴ امتیاز به‌دست آوردند. ثبت این عملکرد، جواد نکونام را در یک‌قدمی برکناری از هدایت استقلال قرار داد اما سرانجام بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، او سکان‌دار استقلال باقی‌مانده و حالا آبی‌پوشان پایتخت قرار است فردا (دوشنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس، اولین بازی خود در نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا را برابر الغرافه قطر برگزار کنند.

جواد نکونام که در ایام تعطیلات فیفادی، روزهای پرماجرا و البته جنجالی را پشت سر گذاشت، عصر امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای شهر قدس، نشست خبری نکونام پیش از دوئل با الغرافه قطر برگزار شد. در این نشست، حسین حسینی، دروازه‌بان باتجربه و کاپیتان شماره یک آبی‌ها همراه با جواد نکونام حضور داشت و سرمربی و کاپیتان استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان برای نبرد با الغرافه و انگیزه بالای کسب ۳ امتیاز و شروع موفق صحبت کردند و از هواداران تیم خود خواستند تا تیم‌شان را در بازی فردا حمایت کنند.

قدرت شکست هر تیمی را داریم
نکونام در ابتدای صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از دیدار با الغرافه گفت: «خیلی خوشحالیم که در لیگ نخبگان آسیا حضور داریم. خیلی زحمت کشیدیم تا به این جایگاه برسیم. بهترین تیم‌ها حضور دارند و استقلال هم همیشه بهترین بوده است. بچه‌های تیمم سال گذشته زحمت کشیدند. بهترین بازیکنان اروپایی در تیم‌های مقابل‌مان حضور دارند. کار سختی داریم اما سعی می‌کنیم در هر بازی همه توان خود را بگذاریم. بازی فردا با یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیایی است. بازی سختی برای هر دو تیم است اما ما استقلال هستیم و قدرت شکست هر تیمی را داریم».

ما همیشه هوادار استقلال هستیم و وظیفه ما حمایت از استقلال است
سرمربی استقلال با اشاره به مشکلات تیمش توضیح داد: «در مورد این مسئله صحبت کردن کمی سخت است. طلبی که بازیکنان داشتند پرداخت شده و خوب نیست که اکنون صحبت کنیم. از پیشکسوتان تشکر می‌کنم که از استقلال حمایت کردند و از روز اول که پارسال آمدم این حمایت‌ها بود. من سرمربی استقلال و جزوی از هواداران هستم. دوست دارم آن‌ها از شرایط ما آگاه باشند. متاسفانه یک مقدار شیطنت‌های تیم‌های رقیب باعث شد هواداران ما فریب بخورند. ما همیشه هوادار استقلال هستیم و وظیفه ما حمایت از استقلال است و تمام توان خود را می‌گذاریم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. ان‌شاءالله که موفق باشیم و باعث سربلندی استقلال شویم».

الغرافه فوق‌العاده قوی است اما …
جواد نکونام با تمجید از وضعیت تیم الغرافه گفت: «من با واقعیت جلو می‌روم و با بازی‌هایی که از تیم حریف دیدم، تیم الغرافه دو یا سه بازیکن دارد که ملیت قطری دارند. تمام بازیکنان آن‌ها با کیفیت و خارجی هستند و فقط برای لیگ نخبگان آسیا روی آن‌ها حساب باز کردند. فوق‌العاده قوی هستند اما استقلال هستیم و تمام توان خود را می‌گذاریم. در لیگ ایران سه بازی میهمان بودیم و در لیگ نخبگان قدرت ما ورزشگاه و هواداران بودند که نمی‌توانیم بازی کنیم».

شرایط برای تیم ما اصلا خوب نیست
نکونام درباره وضعیت ورزشگاه شهدای شهر قدس، با انتقاد از شرایط زمین چمن این ورزشگاه، نسبت به عدم برگزاری دیدار تیمش در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد و گفت: «از مسئولان شهر قدس تشکر می‌کنیم که استادیوم را آماده کردند اما شرایط برای تیم ما اصلا خوب نیست. پارسال تیم من تو آزادی چه قدرتی داشت با وجود هواداران و اما امسال این‌گونه نیست. امیدوارم در ادامه راه در ورزشگاه آزادی بازی کنیم چون هواداران نیروی قوت اصلی ما هستند».

نیاز به زمان داریم
سرمربی آبی‌پوشان پایتخت در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره احتمال تغییر آرایش بازی استقلال برای نبرد با الغرافه توضیح داد: «تغییرات سیستمی از پارسال به نسبت امسال داشتیم و نیاز به زمان داریم، آن‌ها هم همین‌طور هستند و بازیکنانی که در سطح بالا بازی می‌کنند در فوتبال دنیا اینگونه است که در لحظه و ثانیه نتیجه را عوض می‌کنند، تمام تیم الغرافه این‌گونه است چرا که همه آن‌ها با کیفیت هستند. امیدوارم فردا با تمرکز بالا و حمایت هواداران بهترین عملکرد را داشته باشیم».

برای سربلندی استقلال همه تلاش خود را می‌کنیم
حسین حسینی، دروازه‌بان شماره یک آبی‌ها درباره نبرد فردای استقلال مقابل الغرافه، با اشاره به آخرین وضعیت شرایط اردوی تیم استقلال خطاب به هواداران آبی‌پوش گفت: «همه ما بازیکنان انگیزه زیادی داریم و شکر خدا با تلاشی که پارسال انجام دادیم توانستیم در لیگ نخبگان حضور پیدا کنیم. سطح این لیگ خیلی بالاتر است و تیم‌های خوب و درجه یکی در این لیگ حضور دارند و این قول را به هواداران می‌دهیم که برای سربلندی استقلال همه تلاش خود را بکنیم».

حسینی درباره میزان شناخت‌اش از بازیکنان الغرافه و شرایط فنی حریف فردای استقلال گفت: «طبق آنالیزی که کادر فنی انجام داده، الغرافه بازیکنان با کیفیتی دارد و صد درصد بازی سختی داریم اما استقلال هستیم و تیم بزرگی داریم و بی صبرانه منتظر بازی فردا هستیم. این قول را به هواداران می‌دهیم که با تمام وجود برای موفقیت در بازی فردا تلاش کنیم».

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42738

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها