مرحله دوم نقل‌وانتقالات استقلال؛ از تمدید با ۲ ستاره تا خارجی‌های پرحاشیه! | آوای استقلال
0

مرحله دوم نقل‌وانتقالات استقلال؛ از تمدید با ۲ ستاره تا خارجی‌های پرحاشیه!

  • کد خبر : 40624
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
مرحله دوم نقل‌وانتقالات استقلال؛ از تمدید با ۲ ستاره تا خارجی‌های پرحاشیه!
مدیران باشگاه استقلال این روزها مشغول جذب بازیکنان جدید و تمدید با نفرات قدیمی خود هستند.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در چند روز اخیر یکی از تیم‌های فعال نقل‌وانتقالات تابستانی بوده است. آبی‌های پایتخت ابتدا قرارداد ابوالفضل جلالی و آرمین سهرابیان را به مدت ۲ فصل تمدید کردند و در ادامه هم با محمدحسین اسلامی و میلاد زکی‌پور قرارداد امضا کردند. مدیران باشگاه این روزها در ادامه فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود مشغول مذاکره برای تمدید قرارداد چند بازیکن و جذب نفرات حاضر در لیست خرید باشگاه هستند.

تمدید با ۲ بازیکن کلیدی در اولویت
روزبه چشمی و صالح حردانی ۲ بازیکن کلیدی استقلال در فصل گذشته بودند که نقش مهمی در آمار دفاعی درخشان این تیم ایفا کردند. چشمی بیشتر فصل در پست دفاع میانی بازی کرد و چند بازی هم در نقش هافبک دفاعی وارد زمین شد و در مجموع یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری کرد. حردانی هم در نیم‌فصل اول بعد از مصدومیت مدافعان استقلال چند بازی به عنوان مدافع میانی سمت راست به میدان رفت و در نیم‌فصل دوم با مصدومیت کوین یامگا به مدافع راست ثابت استقلال تبدیل شد. او با عملکردی که داشت تا حد زیادی توانست جای خالی ستاره فرانسوی استقلال را پر کند.

این ۲ بازیکن از جمله نفراتی هستند که جواد نکونام تاکید زیادی روی تمدید قراردادشان داشته و مذاکرات مثبتی هم با مدیران استقلال کرده‌اند. اگر مشکل خاصی پیش نیاید چشمی و حردانی پس از جلالی به جدیدترین تمدیدی‌های استقلال تبدیل خواهند شد.

معمای بوسنیایی‌ها و وضعیت نامشخص حسینی
یکی از اتفاقات عجیب استقلال در فصل نقل‌وانتقالات جذب ۲ بازیکن از کشور بوسنی است. ودران کیوسفسکی و آلمدین زیلیکیچ، دروازه‌بان و وینگر اهل کشور بوسنی ۲ بازیکن خارجی هستند که مدیران استقلال با آن‌ها قرارداد بسته‌اند. هنوز مشخص نیست که خرید آن‌ها با نظر چه کسی انجام شده و چگونه این نفرات با رزومه‌ای نه‌چندان جالب به استقلال پیوسته‌اند.

در این بین خرید یک دروازه‌بان باعث شد شایعات زیادی در خصوص آینده سیدحسین حسینی به وجود بیاید و دروازه‌بان شماره یک استقلال اکنون وضعیت مشخصی ندارد. اگر حسینی فصل بعد هم در استقلال ماندنی شود، آن موقع دروازه‌بان اهل بوسنی از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد و به‌صورت قرضی به یک تیم دیگر می‌رود.

مذاکره استقلال با مهدی تیکدری‌نژاد
استقلال در روزهای اخیر با مهدی تیکدری‌نژاد، مدافع راست فصل گذشته گل‌گهر سیرجان هم وارد مذاکره شده تا او را به خدمت بگیرد. این مدافع دیروز (شنبه) در محل باشگاه استقلال هم حاضر شد و گفته می‌شود به توافقات اولیه برای حضور در جمع آبی‌پوشان هم رسیده است.

تیکدری‌نژاد در نقل‌وانتقالات زمستانی هم مورد توجه جواد نکونام قرار داشت ولی از آنجا که تحت قرارداد باشگاه گل‌گهر سیرجان بود نتوانست با استقلال قرارداد امضا کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=40624

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها