درآمد ۵۰۰ میلیاردی تبلیغات محیطی روی هوا! | آوای استقلال
3
وعده‌های عملی نشده بلای جان استقلال

درآمد ۵۰۰ میلیاردی تبلیغات محیطی روی هوا!

  • کد خبر : 22385
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
درآمد ۵۰۰ میلیاردی تبلیغات محیطی روی هوا!
در روزهای آغازین حضور مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال میان این باشگاه و سازمان لیگ بر سر عهده‌دار شدن حق تبلیغات محیطی تنش‌های بسیاری به وجود آمد.

به گزارش آوای استقلال، آن ایام باشگاه استقلال با کمک رسانه‌های حامی خود موفق شد در نهایت حق تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ بگیرد. آجورلو که فاتحانه به این ماجرا می‌نگریست حتی وعده‌های بزرگ چند صد میلیاردی برای درآمدزایی از این راه داده بود اما اکنون چالش بزرگی بر سر ادامه راه با این روش به وجود آمده و احتمال دارد به زودی استقلال دوباره تبلیغات خود را به سازمان لیگ بسپارد. طبق توافقاتی که میان باشگاه استقلال و سازمان لیگ شد، قرار بود تا این مقطع از فصل باشگاه استقلال مبلغ ۳۳ میلیارد تومان از محل درآمد‌های خود از تبلیغات محیطی را به سازمان لیگ بپردازد اما تا کنون فقط ۳ میلیارد از این مبلغ پرداخت شده که صدای سازمان لیگ را در آورده است.
صادق درودگر، مدیرامور تبلیغات سازمان لیگ با تأیید این خبر می‌گوید:«طبق این توافق قرار است استقلال در هر بازی ۳۰ درصد از تبلیغات محیطی خود را به سازمان لیگ بدهد اما تا کنون فقط ۳ میلیارد از این تعهدات پرداخت شده است.» از درودگر درباره اینکه اگر باشگاه استقلال و کارگزار خود به تعهدات عمل نکنند چه اتفاقی رخ خواهد داد، سؤال کردیم که این پاسخ دریافت شد:«قانونگذار برای این موضوع توضیحات کافی داده و طبق مفادی که در قوانین وجود دارد برخورد خواهد شد. ما بارها تذکر دادیم که این موضوع از سوی باشگاه استقلال و کارگزارش رعایت شود اما تا کنون این اتفاق رخ نداده است. طبق برآوردی که ما داشتیم تا پایان فصل باید ۳۹ میلیارد تومان از سوی باشگاه استقلال به سازمان لیگ پرداخت شود که چنین مبلغی به حساب ما نیامده است. اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند استقلال باید بار دیگر تبلیغات محیطی خود را به سازمان لیگ بسپارد.»
بدون شک اگر باشگاه استقلال دوباره تبلیغات خود را دراختیار سازمان لیگ قرار دهد، شکست بزرگی درکارنامه مدیریتی مصطفی آجورلو که بر گرفتن حق تبلیغات محیطی با سازمان لیگ دچار چالش بسیاری شده بود، به ثبت خواهد رسید. از یاد نمی‌بریم که مدیرعامل باشگاه استقلال قبل از شروع فصل وعده‌های درآمدزایی کلانی داده بود و رسانه‌های نزدیک به او نیز با حرارت خاصی این موضوع را پوشش می‌دادند اما در کمال ناباوری تا امروز بدهی بزرگی به سازمان لیگ باقی مانده که این موضوع ممکن است در نهایت منجر به آن شود که سازمان لیگ حق تبلیغات محیطی باشگاه استقلال را همچون سال‌های قبل رأساً انجام دهد.
البته تازه‌ترین اطلاعات درباره همکاری استقلال با کارگزارش نشان می‌دهد که مبالغ قابل توجهی از سوی کارگزار به باشگاه استقلال آمده اما اینکه چرا حقوق سازمان لیگ طبق توافقات و وعده‌ها پرداخت نشده، خود سؤالی است که باید در روزهای آتی به جواب آن رسید.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=22385

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها