چرا دریافتی‌ها اینقدر تفاوت دارد ؟ | آوای استقلال
6
سریال نارضایتی مالی به کمپ آبی‌ها کشید

چرا دریافتی‌ها اینقدر تفاوت دارد ؟

  • کد خبر : 20619
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
چرا دریافتی‌ها اینقدر تفاوت دارد ؟
هر چقدر هم سعی کنی حواشی را در تیم‌های بزرگ مدیریت کنی، اما اگر باشگاه مشکل مالی داشته باشد و میزان دریافتی بازیکنان و کادر فنی یکسان نباشد، سروصداها بالا می‌رود.

به گزارش آوای استقلال، چند روز پیش نوشادی مربی بدنساز استقلال که از میزان دریافتی این فصلش ناراضی بود در استوری این نارضایتی خود را به گوش مدیران استقلال رساند. نحوه اعتراض بدنساز استقلال اما به مذاق مدیران این تیم خوش نیامد و از قرار معلوم از دست نوشادی ناراحت هستند.
البته این حق مسلم هر بازیکن و مربی است که بخواهد نسبت به نگرفتن حق و حقوقش اعتراض کند، خصوصاً وقتی که در پرداخت حق و حقوق بازیکنان و مربیان تبعیضی قائل شده باشند. مشخص است که مدیران باشگاه استقلال برای اینکه صدای بازیکنان خارجی در نیاید خیلی زود دریافتی آنها را پرداخت می‌کنند و این‌طور که گفته شد میزان دریافتی خارجی‌های تیم ۶۰ درصد هم بوده است، اما از قرار معلوم افرادی مثل نوشادی ۲۵ درصد دریافت کرده‌اند و از این بابت ناراضی هستند. با اینکه استقلال جزو تیم‌های پرطرفدار ایران است اما همیشه با مشکل مالی روبه‌رو بوده است و این تیم سعی می‌کند مشکلات مالی‌اش را از طرق مختلف برطرف کند، یکی از راهکارهای باشگاه استقلال فروش بازیکنانی مثل مهدی قایدی است که با دریافت مبلغ رضایتنامه آنها سعی می‌کنند تا حدودی نقصان‌های مالی را رفع و رجوع کنند، اما به هر حال حتی این مقدار پولی که به باشگاه می‌رسد در حدی نیست که جوابگوی نیازهای باشگاه باشد و در نهایت بعد از مدتی مشکلات خودش را در قالب همین استوری‌ها نشان می‌دهد. اغلب بازیکنان و مربیان سعی می‌کنند وقتی مشکلی به وجود آمد با گذاشتن پستی گلایه خود را مطرح کنند اما همین پست‌های گلایه‌آمیز هم مدیران استقلال را بدجور دلخور و عصبانی می‌کند و آنها معتقد هستند که استوری‌های اینچنینی آرامش باشگاه را به هم می‌ریزد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=20619

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها