چرا بعد از ۵۰ سال هنوز یک ورزشگاه اختصاصی نداریم | آوای استقلال
3
ماجدی: شخصيت فوتبال ایران زیر سوال رفت

چرا بعد از ۵۰ سال هنوز یک ورزشگاه اختصاصی نداریم

  • کد خبر : 19049
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
چرا بعد از ۵۰ سال هنوز یک ورزشگاه اختصاصی نداریم

فرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: متاسفم برای مملکتی که بعد از ۵۰ سال هنوز نتوانسته است برای پرسپولیس و استقلال یک استادیوم ورزشی، امکانات خوب، یک ارگان یا مدرسه استعدادیابی و زیرساخت های لازم برای فعالیت این دو باشگاه را […]

فرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: متاسفم برای مملکتی که بعد از ۵۰ سال هنوز نتوانسته است برای پرسپولیس و استقلال یک استادیوم ورزشی، امکانات خوب، یک ارگان یا مدرسه استعدادیابی و زیرساخت های لازم برای فعالیت این دو باشگاه را فراهم کند حالا اسم این موضوع سوءمدیریت است یا هرچیز دیگر خودتان بگذارید. هنوز بعد از ۵۰ سال یک ورزشگاه آزادی یا یک ورزشگاه تختی با این همه امکاناتی که برای آن سالها مناسب بود ساخته نشده است. من با کسی رودربایستی و تعارف ندارم و حرفم را می‌زنم.
وی ادامه داد: هنوز نتوانستیم یک کمک داور ویدیویی به فوتبال ایران بیاوریم و نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم. پس این همه ادعا برای چیست که می گوییم دانش روز کامپیوتری را داریم و می‌توانیم از لحاظ نرم افزاری خودکفا شده و در این مورد صادرات داشته باشیم بعد نمیتوانیم ۵ یا ۱۰ پک کمک داور ویدیوی بسازیم یا وارد کنیم. باید به حال این فوتبال تاسف خورد.
ماجدی گفت: پول‌ها چه می‌شود، این همه پول می‌آید، این همه بازیکن می‌فروشیم این همه دولت کمک می‌کند، پس پولها چه میشود؟ چرا صرف ساختن زیرساخت نمی‌شود و فقط و فقط حرف میزنیم در موقع عمل که می شود می گویند پول نداریم. بعد هم که تبعات آن می‌شود همین حذف از آسیا و در ادامه هم تعلیق فدراسیون فوتبال و بدبختی های بعدی.
مربی سابق استقلال گفت: من معتقدم الان باید وزیر خودش کارها را به دست گرفته و با تشکیل کارگروه های تخصصی و منسجم از وزارتخانه کارها را مدیریت کند. وقتی کارها دست فدراسیون یا باشگاه بیفتد همین می شود که هزار نفر دخالت می کنند و آخرش هم از آسیا حذف می‌شویم و آبروریزی به بار می آید.
وی درباره کم‌کاری های مددی در زمان مدیریت در استقلال گفت: بحث این مدیر و ان مدیر نیست بالاخره هر کدام از این ها می آیند و دو سال می مانند و می روند اصل مطلب وزیران هستند که باید مدیران درستی را انتخاب کنند و الان هم تاکید دارم سجادی باید خودش ورود کند چرا که شخصیت فوتبال ایران زیر سوال رفته و دیگر بعید است این آب رفته به جوی برگردد و حالا هم باید یک کارگروه تخصصی در وزارت ورزش ایجاد شده تا مشکلات اصلی را شناسایی کنند چون معتقدم این مشکلات دست مدیران عامل نیست.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=19049

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.