پرسپولیس به حریف استقلال وعده پول داد! | آوای استقلال
2

پرسپولیس به حریف استقلال وعده پول داد!

  • کد خبر : 18111
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
پرسپولیس به حریف استقلال وعده پول داد!
مسئولان باشگاه پرسپولیس در مذاکره با مدیران پدیده، وعده دادند که بخشی از طلب معوقه این باشگاه را به زودی پرداخت خواهند کرد.

به گزارش آوای استقلال،مسئولان باشگاه پرسپولیس در مذاکره با مدیران باشگاه قعرجدولی پدیده مشهد، وعده دادند که بخشی از طلب معوقه این باشگاه بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی را به زودی پرداخت خواهند کرد.

هرچند این خبر موجب خوشحالی زایدالوصف مدیران پدیده شد، اما باعث ایجاد شائبه‌های فراوانی نیز شد؛ به طوریکه برخی معتقدند مدیران پرسپولیس با این کار قصد دارند به نوعی روحیه بازیکنان پدیده را در آستانه دیدار با استقلال تقویت کنند تا آن‌ها در بازی هفته یازدهم خود برابر استقلال با انگیزه بیشتری به میدان بروند.
با وجود این مسائل هنوز مسئولان باشگاه استقلال پیرامون رفتارهای اخیر پرسپولیسی‌ها واکنشی نشان ندادند، اما به نظر می‌رسد همانطور که فرهاد مجیدی پس از بازی برابر سپاهان به انتشار بیانیه علیه استقلال واکنش نشان داد، آبی‌پوشان در آستانه بازی برابر پدیده به این موضوع نیز واکنش نشان دهند.

با این حال هواداران استقلال نسبت به رفتار‌های اخیر مدیران پرسپولیس علیه استقلال مواضع بسیار تندی گرفتند و خواستار واکنش رسمی باشگاه استقلال شدند، اما بعید به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه استقلال در این برهه وارد این جنگ رسانه‌ای شود.

برخی منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال به میزان اعلام کردند مدیریت باشگاه استقلال برای حفظ آرامش مجموعه تیم به هیچ عنوان به دنبال رفتار‌های رسانه‌ای نیست بلکه بر اساس قانون و مقررات اقدام خواهد کرد، چون هر اقدامی جز این رفتار می‌تواند فضای آرام تیم را متشنج کند و این مساله با سیاست‌های کلان باشگاه و هیئت مدیره منافات دارد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18111

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها