عبدالهی:امیدوارم شرایط استقلال بهتر شود | آوای استقلال
1
باشگاه‌ها به اخلاقیات توجه نمی‌کنند

عبدالهی:امیدوارم شرایط استقلال بهتر شود

  • کد خبر : 17693
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
عبدالهی:امیدوارم شرایط استقلال بهتر شود
پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا ابراز امیدواری کرد که شرایط این تیم به مرور زمان بهتر شود.

نصرالله عبدالهی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، درباره مراسم زنده‌یاد دهداری گفت: به همراه چند تن از فوتبالیست‌های قدیم مانند محمود خوردبین، اکبر ادیبی،‌ سام میرفخرایی و … در اولین تیم ساخته پرویز دهدادی به نام گارد حضور داشتیم. اولین کارهای مربیگری او در تیم گارد اتفاق افتاد. شاگرد او بودن یکی از افتخارات من بود.

وی درباره همکاری‌اش با دهداری افزود: متاسفانه تنها یک سال و نیم در کنار او بودیم و گارد هم به دسته یک رسید. خاطرات من از او درباره این است که دهداری همیشه دنبال درس و زندگی ما بود. ایشان در شرکت نفت کارمند بودند. در خیابان حسن‌آباد. ما را به دبیرستان فخر رازی برد و پیگیر کار ما بود و حتی کارنامه‌های ما را بررسی می‌کرد.

عبدالهی درباره کمرنگ شدن اخلاق در فوتبال گفت: باشگاه‌ها آن قدر دردسر دارند که اصلا به اخلاقیات توجه نمی‌کنند. این ضعف مدیران است و باید با خلوت کردن سرشان به این مساله بپردازند. امیدوارم مانند مراسمی که برای پیشکسوتان در باشگاه استقلال ادامه پیدا کنند.

پیشکسوت استقلال درباره شرایط تیم عنوان کرد: اوضاع استقلال خداراشکر خوب است. اگر پول فراهم شود و مشکلات مادی حل شود، همه چیز به سمت پیروزی سوق داده می‌شود. باید در تساوی‌های متوالی برنده می‌شد اما برد اتفاق نیفتاد. امیدوارم در بازی‌های بعدی برنده شوند و هواداران هم به تبع آن حامی تیم‌شان باشند.

 

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=17693

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها