اکبریان با قضاوت علیه استقلال هت‌تریک می‌کند؟! | آوای استقلال
2
بدسلیقگی کمیته داوران در انتخاب داور بازی استقلال

اکبریان با قضاوت علیه استقلال هت‌تریک می‌کند؟!

  • کد خبر : 16790
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
اکبریان با قضاوت علیه استقلال هت‌تریک می‌کند؟!
اسامی داوران هفته هفتم رقابت های لیگ برتر در حالی اعلام شد که در تصمیمی جالب توجه از سوی کمیته داوران، محمدرضا اکبریان قرار است یک بار دیگر دیدار صنعت نفت و استقلال را در آبادان قضاوت کند که این اتفاق ممکن است با واکنش هایی نیز همراه شود.

به گزارش آوای استقلال، قرار گرفتن سه نام اکبریان، صنعت نفت و استقلال، کاملا یادآور دیدار جنجالی هفته بیست و نهم از رقابت های لیگ هجدهم است. آبی های پایتخت که در کورس قهرمانی قرار داشتند، نیازمند کسب ۳ امتیاز حساس از آبادان بودند تا حداقل بتوانند در روز پایانی این بازی ها و در صورت لغزش پرسپولیس، شانسی برای تصاحب جام داشته باشند.

فرار مهدی قایدی در نیمه دوم از سمت راست، یک موقعیت خطرناک را برای استقلال خلق کرد. او درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس دیدنی، روح الله باقری را صاحب توپ کرد که این بازیکن نیز دروازه میزبان را باز کرد اما مهدی الوندی کمک داور آن مسابقه، به اشتباه پرچم زد و اعتقاد داشت توپ قبل از اینکه به قایدی برسد، از خط عرضی عبور کرده و او ضربه دروازه به سود صنعت نفت اعلام کرد.
تصمیمی جنجالی که با اعتراض شدید کادرفنی استقلال و در صدر آنها فرهاد مجیدی صورت گرفت. شدت اعتراضات سرمربی آبی ها به حدی بود که محمدرضا اکبریان داور مسابقه با یک کارت قرمز، مجیدی را از کنار زمین اخراج کرد. مرور تصاویر تلویزیونی نشان می داد که تصمیم تیم داوری اشتباه بوده و باشوی کوچک پیش از عبور توپ از خط زمین، توانسته است باقری را صاحب موقعیت کند.

آن بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید و شانس های استقلال برای کسب عنوان قهرمانی از دست رفت. البته بعدها اکبریان در برنامه تلویزیونی با اعتراف به اشتباهش، از استقلالی ها عذرخواهی کرد ولی او اکنون یک بار دیگر مأمور شده است تا دیدار صنعت نفت و استقلال را در آبادان قضاوت کند. او به خوبی متوجه حساسیت ها در این زمینه است و دیگر فرصتی برای اشتباه در این بازی نخواهد داشت در نتیجه تمام تلاشش را به کار می گیرد تا بازی بدون اشتباهی را قضاوت کند.

جالب اینکه استقلال تهران در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در فصل نوزدهم نیز به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. در اواخر این بازی بود که فرشید اسماعیلی از سوی اکبریان داور بازی با یک کارت قرمز بحث برانگیز اخراج شد.

این موضوع نیز باعث شد تا استقلال یکی از هافبک های خوب خود را برای در هفته بعد مقابل پرسپولیس از دست بدهد تا به این ترتیب در اشتباهات تاثیر گذار، اکبریان برای استقلال در فصول اخیر دبل کرده باشد، هر چند با توجه به فشار روحی و روانی به این داور در ارتباط با قضاوت دیدارهای استقلال در جنوب کشور و استان خوزستان، چه بسا هت تریک که اشتباهات تاثیر گذار از وی علیه شاگردان فرهاد مجیدی دور از انتظار نباشد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16790

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها