بازی با آبروی مردم با لجبازی‌های کودکانه یک برنامه تلویزیونی! | آوای استقلال
1
فرهنگ سازی یا تخریب شخصیت؛

بازی با آبروی مردم با لجبازی‌های کودکانه یک برنامه تلویزیونی!

  • کد خبر : 16561
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
بازی با آبروی مردم با لجبازی‌های کودکانه یک برنامه تلویزیونی!

به گزارش آوای استقلال،شب گذشته فوتبال برتر با انتشار آیتم عجیبی به وضعیت استادیوم آزادی در روز بازی استقلال و نساجی پرداخت. در جریان بازی تیم های استقلال – نساجی، هواداران فوتبال پس از ۲۱ ماه به استادیوم ها بازگشتند و این بازگشت با حواشی فراوانی همراه بود، شب گذشته نیز برنامه فوتبال برتر در […]

به گزارش آوای استقلال،شب گذشته فوتبال برتر با انتشار آیتم عجیبی به وضعیت استادیوم آزادی در روز بازی استقلال و نساجی پرداخت.

در جریان بازی تیم های استقلال – نساجی، هواداران فوتبال پس از ۲۱ ماه به استادیوم ها بازگشتند و این بازگشت با حواشی فراوانی همراه بود، شب گذشته نیز برنامه فوتبال برتر در مورد حضور هواداران چند آیتم ویدیویی آماده کرده بود و به انتقاد از وضعیت حاکم در استادیوم آزادی در بازی روز جمعه پرداخت. اگر از مشکلات ورود هواداران و بلیت فروشی بگذریم به یک آیتم زشت و زننده که با آبروی چندین هوادار استقلال بازی کرد، می رسیم.

مجری برنامه که شب گذشته در قامت یک منتقد در حال انعکاس کمبودهای استادیوم آزادی بود و به قول خودش به دنبال بهبود یافتن شرایط و اجرای شیوه نامه های بهداشتی برای بازی های بعدی بود، خواسته یا ناخواسته، از روی لجبازی یا نا آگاهی، یک آیتم بدون صدا و مجزا از هواداران استقلال منتشر کرد که در این آیتم افرادی در حال سیگار کشیدن بودن و هیچ ماسکی هم روی صورت نداشتند. نماهایی که از صورت هواداران استقلال گرفته شده بود کاملا به منزله تخریب شخصیت بود و هیچ شباهتی به یک آیتم با هدف بهبود شرایط، نداشت.

اگر هدف این آیتم فرهنگ سازی باشد که نیست، راه اشتباهی برای بیان آن انتخاب شده است و اگر هم قرار به لج و لجبازی های بچگانه همیشگی است نباید مقابل این قضیه سکوت کرد. سازندگان این آیتم و مجری این برنامه یا از روی نا آگاهی و یا از روی لجبازی این آیتم را ساخته اند، اگر شما به یکسری مسائل اجتماعی و حفظ آبرو و حیثیت مردم اهمیت نمی دهید و نسبت به حقوق اجتماعی آگاهی ندارید، چرا باید آنتن زنده شبکه سه سیما را به مدت ۴ ساعت در اختیار داشته باشید و اگر هم به دنبال لجبازی و تخریب وجه و شخصیت افراد هستید باید رویه خود را تغییر دهید.

این که چه فرمی برای جلو بردن برنامه خود پیش می برید اهمیتی ندارد، این که پربیننده ترین بازه زمانی شبکه سه را در اختیار گرفته اید و برنامه تان از مستند حیات وحش و تکرار خندوانه بینندگان کمتری دارد، به کسی ربطی ندارد، حتی این که گاهی سطح برنامه را تا بولتن رییس فدراسیون پایین می آورید هم به خودتان و تعامل های تان ربط دارد اما هیچ دلیلی وجود ندارد که با آبروی هوادارانی که در سرمای عصر جمعه و با آن وضعیت بلیت فروشی وارد استادیوم شده اند، بازی کنید.

اگر واقعا غم این فوتبال و سلامتی مردم را دارید، با این آیتم مثل خیلی از جاهای دیگر راه را اشتباه آمده اید، قرار نیست حریم شخصی افراد بازیچه دست لج و لجبازی های شما شود.

 

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16561

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها