به گزارش آوای استقلال، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی قیمت سالانه تبلیغاتی محیطی برای کل فصل که در سال های گذشته بین ۴۰ تا ۸۰ میلیارد تومان بسته شده بود در این سال به مبلغی در حدود ۱۲۰ تا ۱۸۰ میلیارد تومان رسید که البته مسئولین سازمان لیگ موفق به انعقاد چنین قراردادی پیش از ماجراهای اخیر نشده بودند.
باشگاه استقلال و در راس آنها آجورلو مدعی شد در قرارداد کارگزار جدید تنها از محل تبلیغات محیطی بازی های خانگی این باشگاه و در ۱۵ مسابقه ۱۵۰ میلیارد تومان درآمد حاصل می شود.
این ادعا ابتدا از سوی برخی از عوامل مرتبط با این حوزه غیرواقعی خوانده شد اما حالا شنیده می شود ورود کارگزار استقلال موجب شده برخی از شرکت ها برای دریافت حق تبلیغات محیطی پیشنهادات چندین برابر گذشته ارائه بدهند.
در همین راستا شنیده می شود یک اوپراتور تلفن همراه اخیرا و پس از ماجرای ورود استقلالی ها به موضوع تبلیغات محیطی با قیمتی چندین برابر گذشته با سازمان لیگ به توافق رسیده و میزان درآمد قرارداد تبلیغات محیطی در این فصل میتواند بیش از دو یا حتی سه برابر فصل گذشته باشد.
گذشته از اینکه در جدال باشگاهها و سازمان لیگ بالاخره کدام یک به خواسته خود می رسند می توان با قطعیت گفت اولین نتیجه این موضوع افزایش چشمگیر درآمد فوتبال از ناحیه تبلیغات محیطی و احتمالا واقعی شدن قیمت و ارزش واقعی این ظرفیت برای ثروتمند شدن باشگاهها است.
افزایش چشمگیر ارزش تبلیغات محیطی پس از ورود کارگزار استقلال
برخلاف ادعاهایی که در روزهای اخیر مطرح شده ورود باشگاه استقلال و کارگزار این باشگاه برای دریافت حق تبلیغات محیطی نه تنها لطمه ای به این حوزه وارد نکرده بلکه قیمت آن را چندین برابر کرده است.
لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16512
- ارسال توسط : پایگاه خبری آوای استقلال
- بدون دیدگاه