استقلال دو سخنگو دارد؟ | آوای استقلال
2
یک اتفاق عجیب

استقلال دو سخنگو دارد؟

  • کد خبر : 15646
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
استقلال دو سخنگو دارد؟
معاون حقوقی استقلال این روزها به نوعی در نقش سخنگوی باشگاه نیز عمل می کند.

به گزارش آوای استقلال،استقلال شب گذشته توانست با جلب رضایت سیداحمد موسوی، نام این بازیکن را از لیست نفرات خود کنار بگذارد تا فرهاد مجیدی بتواند بازیکن خارجی و آزاد مورد نظرش را طی روزهای آینده جذب کند. خبری که پیش از رسمی شدن به مانند حل شدن مشکلات رودی ژستد و خروج نام جلالی از لیست، توسط معاون حقوقی آبی ها در فضای مجازی مطرح شده بود.

چندی پیش بود که با حکمی از سوی مصطفی آجورلو، فرشید سمیعی به عنوان معاون حقوقی و قراردادهای باشگاه استقلال منصوب شد. سمیعی در گام نخست اقدام به فسخ قرارداد کارگزار قبلی کرد و در این راه نیز موفق بود. او همچنین در بحث اعطای بحث تبلیغات محیطی استادیوم ها به استقلال نیز نقش‌آفرین بود که البته هنوز این مسئله به شکل قطعی و رسمی به آبی پوشان واگذار نشده است.

علاوه بر این، سمیعی این روزها به نوعی تایید کننده برخی اخبار مهم در باشگاه استقلال است. در روزهایی که با گسترش فضای مجازی و تولد رسانه های ریز و درشت اخبار صحیح و غلط به همراه شایعات زیادی در فضای مجازی مطرح می شود، سمیعی در اینستاگرام پاسخگوی بسیاری از سوالات هواداران استقلال بوده و کانال برخی از خبرهای اصلی در باشگاه است.

این درحالیست که برای معاونت حقوقی پیش‌بینی انتشار اخبار نقل و انتقالات صورت نگرفته یا اگر او نقش سخنگویی در استقلال را دارد این مسئله باید رسما اعلام شود. نکته مهم،علاقه افراد مختلف در تیم های پرهوادار به فضای هواداری در مسیری است که به جذب دنبال کننده منتهی می‌شود،ضمن اینکه برخی اخبار باید به طور خاص از سیستم خبری باشگاه به اطلاع هواداران برسند چراکه کامنتهای سمیعی خود موضوع باشگاه تلقی می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15646

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها