فصل جدید زندگی شیرین آبی‌ها با فرهاد | آوای استقلال
1

فصل جدید زندگی شیرین آبی‌ها با فرهاد

  • کد خبر : 15474
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
فصل جدید زندگی شیرین آبی‌ها با فرهاد
استقلالی که تا پیش از شروع لیگ دستکم گرفته می‌شد حالا با آماری بسیار خوب به طور مشترک با سپاهان در صدر قرار گرفته است.

به گزارش آوای استقلال،استقلال در بازی با تراکتور تیمی تاکتیک‌پذیر، با برنامه و به شدت هوشمند بود. تیمی که مانند یک روباه در گوشه ای کمین می‌کرد و در لحظه مناسب با پرس، توپ را از چنگ حریف می‌ربایید و آن را به حمله تبدیل می‌کرد. این تیم این روزها شایستگی تحسین را دارد. آبی‌پوشان درها را به روی حواشی بسته‌اند و با تلاشی مثال زدنی باعث ثبت آماری فوق‌العاده شده‌اند چیزی که دلایل آن را باید در خود باشگاه جست.

اولین و جدی‌ترین دلیل موفقیت (حداقل در مقطع فعلی) تمرکز بسیار جدی مجیدی روی نیمکت است. در دوران اول و دوم حضورش شاهد رفتارهایی بودیم که با رفتار سرمربی یک تیم قهرمان فرسنگ‌ها متفاوت بود. حضور متداوم در شبکه‌های اجتماعی، درگیری‌های لفظی با خودی (مدیریت) و غیرخودی (بحث‌هایی شبیه به کل‌کل) فقط باعث حواس پرتی استقلال از هدف خود می‌شد اما حالا ماجرا فرق کرده و صفحه تازه‌ای در کتاب مربیگری مجیدی نوشته شده است.

مجیدی به شدت با دستیار خود تعامل خوبی ایجاد کرده است. پین سیستم و تفکرات جدیدی به استقلال آورده که به سرمربی آبی‌ها با استقبال از آن، تیمش را حول آن ساخته است و سیستمی که برخلاف همیشه هجومی نیست و با تمرکز روی بستن منافذ دفاعی، گل نخوردن و سپس حمله ساخته شده است.

چیزی که با بضاعت فعلی استقلال که شامل تغییرات گسترده بازیکن در خط حمله و هافبک است هم‌خوانی دارد و نتیجه آن عدم دریافت گل است و موقعیت‌هایی که کمتر از انگشتان یک دست به رقبا داده شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15474

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها