مرفاوی: انتظار از یامگا در استقلال بالا رفته است | آوای استقلال
1
هواداران انتظار قهرمانی دارند

مرفاوی: انتظار از یامگا در استقلال بالا رفته است

  • کد خبر : 15361
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
مرفاوی: انتظار از یامگا در استقلال بالا رفته است
مهاجم اسبق استقلال و پیشکسوت آبی‌پوشان مدعی است درخشش بازیکن تازه وارد این تیم، انتظارات را از وی در ادامه بالاتر خواهد برد.

به گزارش آوای استقلال،استقلال موفق شد در دو بازی ابتدایی فصل به دو برد دست یابد تا اکنون در جمع مدعیان شرایط خوبی را دنبال کند و امروز نیز در دیداری حساس برابر تراکتور قرار خواهد گرفت.

صمد مرفاوی درباره عملکرد این تیم طی دو بازی اخیر می‌گوید: کسب پیروزی خوشحال کننده است و باید به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید گفت. هواداران انتظار دارند که تیم عملکرد خوبی داشته باشد و کسب پیروزی در هر بازی می تواند تا بازی بعدی احوالات خیلی‌ها را شاد کند. بازی با ذوب آهن بسیار پرفشار و سخت بود. انتظار می‌رفت که اینطور باشد و درحالی که آنها سعی داشتند تا خط حمله را مهار کنند ولی دیدیم که یامگا خوب  همه را غافلگیر کرد.

سرمربی سابق استقلال درمورد عملکرد کوین یامگا برابر ذوب آهن گفت: بازیکن با کیفیت در کوچکترین موقعیت‌ها هم خودش را نشان می‌دهد. عملکرد او در بازی اول خوب بود اما کار او اینطور سخت شد چون حالا هواداران انتظار دارند که همیشه روی فرم باشد که امیدوارم همینطور هم او را همیشه درخشان ببینیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=15361

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها