به گزارش آوای استقلال، استقلالی ها امیدوار هستند تا بتوانند تبلیغات محیطی دور زمین بازی هایشان را خودشان در اختیار بگیرند و در این بین چند باشگاه دیگر هم خواهان چنین اتفاقی شده اند. هوشنگ نصیرزاده در مورد تغییرات در رویه تبلیغات محیطی به رسانه طرفداری گفت:
هنوز تبلیغات در اختیار سازمان لیگ است و اتفاق جدیدی تا این لحظه رخ نداده است.
او ادامه داد:
سازمان لیگ می گوید با اسپانسر ۱۸۰ میلیاردی به توافق رسیده است و وقتی پول آن برسد به همه باشگاه ها پرداخت می شود اما سرخابی ها و به ویژه باشگاه استقلال ادعا می کنند چون این دو تیم پخش زنده بازی ها را در اختیار دارند باید پول بیشتری از سایر تیم ها بگیرند.