به گزارش آوای استقلال، این در حالی است که شب گذشته صادق درودگر یکی از اعضای اقتصادی سازمان لیگ فدراسیون در این خصوص توضیحاتی را ارائه داده و در خصوص کارگزار جدید استقلال انتقاداتی را مطرح کرده و در مجموع اقدام باشگاه استقلال در خصوص مطالبه ۱۵۰ میلیاردی از کارگزارش از بابت تبلیغات محیطی را به نحوی زیر سوال برد.
این در حالی است که اگر استقلالیها موفق شوند این موضوع را محقق کنند یک رنسانس بزرگ در زمینه درآمدزایی باشگاه ها ایجاد شده و در ادامه سایر تیم ها از جمله تیم های مطرح و پرطرفدار تر میتوانند در آینده نزدیک از قبال تبلیغات محیطی و سپس حق پخش تلویزیونی درآمدهای کلانی را برای تیم داری به دست بیاورند.
نکته قابل توجه اینکه با وجود آنکه سازمان لیگ از مجموعه های زیر مجموعه فدراسیون فوتبال قلمداد میشود اما با توجه به برخی کشمکشها و اختلافات اخیر بین مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اینطور شنیده می شود که اتفاقاً فدراسیون فوتبال نسبت به موضع گیری های باشگاهها استقبال به عمل آورده و این در حالی است که فدراسیون فوتبال که امروزه در حیطه بین المللی در این چند ماه اخیر دستاوردهای قابل قبولی را کسب کرده، یکی از نقاط ضعف فوتبال ایران را در مباحث داخلی و مرتبط با سازمان لیگ می داند و چه بسا این موضع گیری ها در آینده نزدیک برای فدراسیون فوتبال بهانهای شد تا تغییرات وسیع و شگرفی در سازمان لیگ به وجود بیاورد.
اختصاصی آوای استقلال
استقبال فدراسیون فوتبال از موضع گیری باشگاه ها علیه سازمان لیگ
بعد از انعقاد قرارداد ۵۰۰ میلیاردی کارگزار جدید استقلال با این باشگاه طی روزهای گذشته مباحث زیادی در فضای رسانهای به راه افتاده مبنی بر اینکه استقلالی ها چگونه میخواهند ۱۵۰ میلیارد تومان از این مبلغ را از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از بابت تبلیغات محیطی اعاده کنند.
لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14961
- ارسال توسط : پایگاه خبری آوای استقلال
- بدون دیدگاه