به گزارش آوای استقلال، استقلالی ها روز چهارشنبه با یک اسپانسر جدید قراردادی به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان امضا کردند و قرار بود از این مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به تبلیغات دور زمین اختصاص پیدا کند.
چهارشنبه شب و قبل از شروع بازی استقلال برابر هوادار مدیران کارگزار جدید باشگاه استقلال قصد داشت تا بنرهای تبلیغاتی خود را در استادیوم آزادی نصب کند که این موضوع با مخالفت مدیران سازمان لیگ روبرو شد.
قرارداد استقلال با کارگزار جدید خود به این شکل است که این شرکت بابت هر بازی خانگی ۱۰ میلیارد تومان به استقلال پرداخت کند و حالا آبی ها بعد از تصمیم سازمان لیگ با ضرر ۱۰ میلیاردی روبرو شده اند.
البته آجورلو در تلاش است هرچه زودتر مشکل باشگاه استقلال با سازمان لیگ را حل کند تا این تیم در هفته های آینده با ضرر بیشتری روبرو نشود.