رد پای شریک نایب رییس فدراسیون در قراردادهای تجاری فوتبال! | آوای استقلال
4

رد پای شریک نایب رییس فدراسیون در قراردادهای تجاری فوتبال!

  • کد خبر : 14630
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
رد پای شریک نایب رییس فدراسیون در قراردادهای تجاری فوتبال!
غلامرضا علیخانی بدون آن که تمایلی به قرار گرفتن در کانون توجه داشته باشد حالا در مرکز توجه رسانه ها قرار دارد. شریک تجاری نایب رییس فدراسیون فوتبال که هم در سفر لیتوانی و هم در سفر امارات شهاب عزیزی خادم را همراهی می کرد و حالا گفته می شود بعد از آن که با رابر دومان نماینده پوشاک تیم ملی شده با دینا گروپ هم دنبال نمایندگی شرکت های دارای مجوز سیستم کمک داور ویدیویی از فیفا بوده است، این روزها پای ثابت تمام قراردادها و فعالیت های تجاری فدراسیون فوتبال است.

به گزارش آوای استقلال، روزی که رسانه طرفداری از رابر دومان و غلامرضا علیخانی رونمایی کرد، این نام تنها یک بار آن هم در سایت فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده شرکت آل اشپورت معرفی شده بود.

فدراسیون فوتبال روز نهم شهریور ماه غلامرضا علیخانی را مدیر شرکت رابر دومان معرفی کرد و نوشت این شخص نماینده آل اشپورت در ایران است (اینجا بخوانید) و بعدها مشخص شد فدراسیون این شخص را به آل اشپورت معرفی و توصیه کرده البسه تیم ملی از کانال او تامین شود.

در بررسی تصاویر مقامات فدراسیون فوتبال ایران در جام جهانی فوتسال مشخص شد غلامرضا علیخانی در این رویداد هم کنار شهاب عزیزی خادم بوده است. رسانه طرفداری در گزارشی ویژه به این حضور اشاره کرد و بر اساس مدارک و مستندات موجود پرده از این راز برداشت که غلامرضا علیخانی شریک تجاری حمید مهرعلی نایب رییس فدراسیون فوتبال است. اما حالا مشخص شده غلامرضا علیخانی نه تنها در سفر لیتوانی کنار شهاب عزیزی خادم رویت شد بلکه در جلسه رییس فدراسیون فوتبال با کاردار سفارت ایران در امارات هم حضور داشت.

برخی منابع آگاه مدعی هستند در امارات بلیت هایی که به ایرانیان اختصاص یافته بود پس از پیگیری های فدراسیون فوتبال در اختیار علیخانی قرار گرفت و از کانال او به دست ایرانیان مقیم امارات رسید اما از بلیت ها که شایعه شده تنها ۴ یورو قیمت داشت و به شکل عجیبی در بازار سیاه تا ۲۰۰ یورو هم به علاقه مندان فروخته شد (و البته معلوم نیست چه شخص یا اشخاصی از این ماجرا سود بردند) مهم تر، نقش این شخص در ورود var به ایران است. گفته می شود علیخانی با شرکت دینا گروپ که اتفاقا این شرکت هم مثل رابر دومان در زمینه طراحی سوپر مارکت، هایپر مارکت، کافی شاپ و قنادی فعالیت می کند، با چند شرکت دارای مجوز در زیمنه سیستم کمک داور ویدیویی ارتباط برقرار و تلاشکرده نمایندگی آنها را در ایران به دست آورد. حسین شریفی رییس روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم در برنامه ورزشگاه به صراحت تاکید کرد این شخص یعنی غلامرضا علیخانی در توافق فدراسیون فوتبال با شرکت هنگ کنگی که فدراسیون اصرار دارد آن را بلژیکی معرفی کند، نقش داشته است.

این که در تصویر کنار دکتر نوروزی نشسته و پیش از این هویت اش برای رسانه ها قابل تشخیص نبود، غلامرضا علیخانی است. او حالا به حدی در فدراسیون فوتبال نقش محوری دارد که حتی در ملاقات با کاردار سفارت ایران در امارات هم شرکت می کند. در تصویر از راست به چپ؛ سیدمحمد حسینی، کاردار سفارت ایران در امارات، شهاب عزیزی خادم، غلامرضا علیخانی، امین نوروزی، اشکان شاهپوری و علی عالی دیده می شوند. درباره اشکان شاهپوری که در فضای مجازی او را تاجر زعفران و وارد کننده عطر معرفی کرده اند و حضورش در نشستی در این سطح، غیرقابل باور است، به این نوشته رجوع کنید؛ هویت همراه جدید رییس فدراسیون فوتبال فاش شد؛ «اشکان _ ش» همان که به تاج حمله کرد!
این که آیا واقعا فدراسیون فوتبال ایران برای دریافت ۸۰۰ بلیت سهمیه ایرانیان در امارات به غلامرضا علیخانی نمایندگی داده یا نه؟ پرسشی است که فدراسیون فوتبال باید به آن جواب بدهد. روز بازی ایران و امارات به ایرانیان مقیم دبی که خواهان بلیت برای این بازی بودند، گفته شد امارات حتی یک بلیت هم برای ما در نظر نگرفته و تمام بلیت ها را فروخته و حتی خانواده سردار آزمون که از روسیه به امارات آمده اند یا خانواده مهدی قائدی و احمد نوراللهی که در امارات زندگی می کنند بلیت ندارند ولی همان شب ۸۰۰ ایرانی در ورزشگاه رویت شدند و ایرانیان مقیم امارات مدعی بودند بلیت بازی را تا ۲۰۰ یورو خریداری کرده اند. با گذشت چند روز از این بازی، از امارات به تهران خبر رسیده فدراسیون فوتبال غلامرضا علیخانی را به عنوان نماینده خود برای دریافت این بلیت ها معرفی کرده بود. این که چقدر این روایت درست است و چقدر نادرست را فدراسیون فوتبال باید اعلام کند و رسانه طرفداری چون اطمینان ندارد چه کسانی بلیت های ۴ یورویی را ۲۰۰ یورو به ایرانیان علاقه مند فروختند، از نتیجه گیری در این خصوص پرهیز می کند اما از آن جایی که مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال خیلی شفاف روی خط برنامه ورزشگاه در پاسخ به پرسش حافظ کاظم زاده مجری برنامه اعلام کرد غلامرضا علیخانی در ورود سیستم کمک داور ویدیویی به ایران نقش داشته (اینجا بخوانید) طرفداری تمایل دارد فدراسیون به این سوال پاسخ بدهد این شخص دارای چه تخصصی است که فدراسیون از پوشاک تا VAR هر چه قرارداد و فعالیت تجاری وجود دارد را به او می سپارد؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14630

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها