دوره قانونی سرپرستی کامرانی‌فر در فدراسیون فوتبال تمام شد! | آوای استقلال
1
دبیرکل فدراسیون تمدید می‌شود یا تغییر می‌کند؟

دوره قانونی سرپرستی کامرانی‌فر در فدراسیون فوتبال تمام شد!

  • کد خبر : 14545
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
دوره قانونی سرپرستی کامرانی‌فر در فدراسیون فوتبال تمام شد!
مدت زمان سرپرستی حسن کامرانی فر به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده است

به گزارش آوای استقلال،مهلت سرپرستی حسن کامرانی فر به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال به پایان رسیده و حالا باید وضعیت این پست فدراسیون فوتبال مشخص شود؛ تمدید سرپرستی حسن کامرانی فر یا انتخاب یک سرپرست جدید؟

روزی که شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد، منصور قنبرزاده را به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون انتخاب کرد. البته عزیزی خادم با منصور قنبرزاده چالش های زیادی داشت و همین موضوع باعث شد عزیزی خادم قید منصور قنبرزاده را بعد از پایان دوران سرپرستی اش بزند. منصور قنبرزاده زیربار خواسته های عزیزی خادم نمی رفت.
عزیزی خادم بعد از منصور قنبرزاده به سراغ حسن کامرانی فر رفت و او را به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون انتخاب کرد. کامرانی فر روز ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ رسما این حکم را از شهاب الدین عزیزی خادم دریافت کرد.
در بند ۸، ماده ۶۷ اساسنامه فدراسیون فوتبال آمده است: هرگاه پست دبیرکل یا هر یک از پست‌های فدراسیون فوتبال به هر دلیل از جمله استعفا، اخراج، عزل، فوت و تعلیق، بلاتصدی شد، رییس فدراسیون می‌تواند برای آن پست حداکثر به مدت سه ماه سرپرست تعیین کند.
حالا ۹۲ روز از زمان سرپرستی حسن کامرانی فر می گذرد و حضور او در فدراسیون فوتبال غیرقانونی محسوب می شود. عزیزی خادم یا باید حکم سرپرستی حسن کامرانی فر را تمدید کند یا فرد جدیدی را به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون انتخاب کند.
جالب است بدانید دقیقا همین رویه برای قنبرزاده هم تکرار شده بود. مدت ها پس از پایان مدت سرپرستی منصور قنبرزاده به عنوان دبیرکل، او همچنان به کارش در فدراسیون ادامه می داد تا اینکه سرانجام عزیزی خادم تصمیم گرفت با منصور قنبرزاده قطع همکاری کند. او از قنبرزاده خواست داوطلبانه از پست دبیرکلی کنار برود تا در آینده او را جانشین حیدر بهاروند در منصب نایب رییسی دوم فدراسیون و ریاست سازمان لیگ کند اما قنبرزاده در حمایت از بهاروند زیربار این توافق نرفت و صبح روز بعد، در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال برکنار شد!
حکم سرپرستی کامرانی فر تمدید می شود؟
عزیزی خادم چالش های زیادی با منصور قنبرزاده داشت چرا که سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال در بسیاری از موارد با رییس فدراسیون فوتبال همسو نبود و این را از رفتار و مصاحبه های او می شد فهمید.به طور مثال زمانی که فدراسیون قصد داشت ۷۰ نفر (!) را به بحرین ببرد، قنبرزاده مانع این اتفاق شد و به فدراسیون نشین ها اعلام کرد طبق مصوبه شورای برون مرزی فقط ۵۰ نفر حق دارند به منامه بروند.
این موضوع یکی از اختلافات بین عزیزی خادم و قنبرزاده بود، در حالی که همان زمان هم خبرهای زیادی از اختلافات این دو نفر در موضوعات و مسائل مختلف از راهروهای فدراسیون به گوش می رسد.هرچه بود بعد از اینکه قنبرزاده از سمتش کنار رفت، عزیزی خادم تصمیم گرفت به سراغ فردی برود که با او همسو باشد یا به قول معروف هرچه عزیزی خادم می گوید، او اما و اگر نیاورد و فقط در راستای آن حرکت کند.
عزیزی خادم سرانجام حسن کامرانی فر را برای این پست انتخاب کرد و در مدت سرپرستی کامرانی فر هم کاملا مشخص است او همسو با رییس فدراسیون حرکت کرده و عزیزی خادم از انتخابش رضایت زیادی دارد.
در همین راستا شنیده می شود عزیزی خادم قصد دارد سرپرستی کامرانی فر را یک دوره ۹۰ روزه دیگر هم تمدید کند چرا که او طبق قانون می تواند چنین کاری انجام دهد. حتی شنیدیم عزیزی خادم احتمالا بعد از تمدید مدت سرپرستی کامرانی فر، منتظر تشکیل مجمع فدراسیون می ماند تا کامرانی فر را دبیرکل رسمی فدراسیون کند.
لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=14545

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها