سلطان قفس توری آبی کیست؟ | آوای استقلال
2
پیام گلرهای استقلال به مجیدی؛ می خواهیم بمانیم

سلطان قفس توری آبی کیست؟

  • کد خبر : 11664
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
سلطان قفس توری آبی کیست؟
بر اساس اخبار موثق آوای استقلال هر ۳ دروازه‌بان فعلی استقلال برای کادر فنی این تیم پیغام فرستادند که قصد جدایی ندارند و برای پوشیدن پیراهن شماره یک استقلال آماده جدال و جنگ برابر هستند.

به گزارش آوای استقلال، علیرضا رضایی سنگربان جوان و ۲۲ ساله فصل قبل پیکان بازیکنی است که ظهر امروز بی سر و صدا وارد دفتر محل باشگاه استقلال شد و با احمد مددی پای میز مذاکره نشست.

این دروازه بان جوان که سابقه حضور در تیم ملی جوانان را نیز در کارنامه دارد، پس از برگزاری جلسه ای با مدیرعامل آبی پوشان، به این تیم پیوست.

قرارداد علیرضا رضایی با استقلال دو ساله است و او تا تابستان ۱۴۰۲ در جمع آبی پوشان ماندگار است.

این در حالی است که اینطور گمانه‌زنی می شد که با حضور رضایی یکی از دو دروازه‌بان مطرح و سرشناس استقلال یعنی سید حسین حسینی یا رشید مظاهری از جمع آبی پوشان جدا خواهند شد و رضایی که اتفاقاً فصل گذشته عملکرد خوبی را در پیکان از خود به ثبت رسانده بود به عنوان دروازه‌بان دوم در جمع آبی‌پوشان فعالیت خواهد کرد‌.

با این حال مظاهری و حسینی که هردو اتفاقاً طی روزهای گذشته تا جدایی و وداع از جمع استقلالی ها پیش رفته و حتی پستهای خداحافظی خود را هم منتشر کرده بودند از تصمیم خود پشیمان شده و حسینی قراردادش را تمدید کرده و از سوی دیگر مظاهری که تهدید به فسخ قرارداد یک طرفه کرده بود نیز با صرف نظر از انجام این کار در جمع شاد گردان فرهاد مجیدی ماندگار شد.

البته طبق شنیده ها در صورتی که طی روزهای آینده وضعیت به همین منوال باشد رضایی از جمع استقلالی ها جدا شده و قرضی به یک تیم دیگر خواهد پیوست اما بر اساس اخبار موثق آوای استقلال هر ۳ دروازه‌بان فعلی استقلال برای کادر فنی این تیم پیغام فرستادند که قصد جدایی ندارند و برای پوشیدن پیراهن شماره یک استقلال آماده جدال و جنگ برابر هستند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=11664

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها