بنویسید زمین تمرین، بخوانید فروش قایدی! | آوای استقلال
4
هیات مدیره تعطیل استقلال با همراهي اقای معاون؛

بنویسید زمین تمرین، بخوانید فروش قایدی!

  • کد خبر : 10966
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
بنویسید زمین تمرین، بخوانید فروش قایدی!
با سپری شدن یک هفته از ۱۴ روز که مجیدی از آن سخن گفته بود هنوز خبری امیدوار کننده ای از باشگاه استقلال در خصوص بسته شدن تیمی مقتدر و مدعی به گوش نمی رسد!

به گزارش آوای استقلال، هفته گذشته بود که فرهاد مجیدی در یک بیانیه که از کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر شد، اعلام کرد که ۱۴ روز سرنوشت‌ساز پیش روی این باشگاه است تا یک تیم مقتدر و مدعی برای فصل پیش روی رقابت‌های لیگ برتر بسته شود و او این طور اعلام کرد که سرنوشت فصل آینده در همین روزها مشخص خواهد شد.

این در حالی است که با سپری شدن یک هفته از این ۱۴ روز، هنوز خبری امیدوار کننده ای از باشگاه استقلال در خصوص بسته شدن تیمی مقتدر و مدعی به گوش نمی رسد و مشخص نیست تکلیف به چه صورت است و کار سرانجام کجا خواهد کشید.

از یک سو با آدمهایی طرف هستیم که به عنوان هیئت مدیره نقش مانع را ایجاد کرده و از سوی دیگر یک معاون اجرایی که در این روزهای حساس با عملکرد و مصاحبه هایش نقش تخریبچی را ایفا می‌کند.

درباره شخصیت احمد مددی این روزها صحبت‌های زیادی به گوش می رسد و توضیح اضافه بیشتر به درد آوردن چشم و گوش هواداران است اما یکی از مدیران سابق استقلال درباره اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره باشگاه نظرات جالبی داشت.

او می گفت هر چقدر هم که درباره مددی انتقاد کنید ملکیان پیاده تر از مددی بوده و اگر روی کار بیاید و رسماً بخواهد کار را تحویل بگیرد مطمئناً انتقالات بیشتری نسبت به مدیرعامل فعلی استقلال به وی خواهد شد، هرچند چندی پیش او در مصاحبه‌ای این موضوع را به اثبات رسانده و مشخص شد که رئیس هیئت مدیره استقلال هم چیزی در چنته برای ارائه ندارد.

حالا با این وضعیت و با وجود یک هیئت مدیره تعطیل و معاون تخریب چی معلوم نیست سرنوشت استقلال برای فصل جاری و از همه مهمتر دیدار با الهلال به کجا رسیده و این درحالی است که حالا خبر می رسد ستاره بدون جایگزین این تیم نیز رفتنی شده و در حالی که ابتدای به امر سرمربی تیم و سپس مدیرعامل استقلال برای رسیدگی به امورات برپایی اردوی این تیم در دبی راهی امارات می‌شوند!

چطور یک موضوع دیگر در اولویت قرار گرفته و بیشتر از هر چیزی صحبت از فروش مهدی قایدی به میان می آید و در نهایت اینکه چرا آقایان در برخورد با هواداران عدم صداقت را در دستور کار قرار داده و حاضر به روراستی نیستند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=10966

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها