یک تیر و چندنشان برای مسی؛ عبور از علی دایی و رسیدن به رونالدو | آوای استقلال
0

یک تیر و چندنشان برای مسی؛ عبور از علی دایی و رسیدن به رونالدو

  • کد خبر : 43466
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
یک تیر و چندنشان برای مسی؛ عبور از علی دایی و رسیدن به رونالدو
فوق‌ستاره 37 ساله آلبی سلسته پس از بازی بامداد امروز به چندین آمار مهم رسید.

به گزارش آوای استقلال، لیونل مسی باوجود اینکه در کوپا آمریکای تابستان امسال همراه تیم ملی آرژانتین به قهرمانی رسید اما از لحاظ فردی نمایشی در حد و اندازه خودش نداشت و دلیل مصدومیت نتوانست به فرم خوبی برسد، با این حال شماره ۱۰ تیم ملی آرژانتین بازی بامداد امروز مقابل بولیوی در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را برای درخشش دوباره در پیراهن آبی و سفید انتخاب کرد. در جریان پیروزی ۶ گله آرژانتین مقابل بولیوی، مسی با ۳ گل و ۲ پاس گل روی ۵ گل تیمش تاثیر مستقیم داشت تا نشان دهد حتی در ۳۷ سالگی نیز مهره ارزشمندی برای هر تیمی به شمار می‌رود. آلبی سلسته با این پیروزی و کسب ۲۲ امتیاز از ۱۰ بازی مقتدرانه به صدرجدول انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی تکیه زده است.

رد شدن از ۱۰۹ گل علی دایی
لیونل مسی با ۳ گل مقابل بولیوی، تعداد گل‌های ملی خودش را به عدد ۱۱۲ رساند و از آمار ۱۰۹ گل ملی علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان گذشت.

رسیدن به رکورد کریس رونالدو
فوق‌ستاره سابق آبی و اناری‌ها تعداد هت‌تریک‌های ملی خودش را به عدد ۱۰ رساند و در این زمینه به رکورد کریستانو رونالدو رسید. مسی در کل دوران حرفه‌ای‌اش ۵۸ بار در یک بازی ۳ گل به ثمر رسانده است که از این تعداد ۴۸ بار با پیراهن بارسلونا و ۱۰ بار با پیراهن تیم ملی بوده است.

زمان بازنشستگی
مسی همچنین در پایان بازی امروز در واکنش به سوال خبرنگاران مبنی بر زمان بازنشستگی‌اش گفت: وقتی جمعیت در ورزشگاه اسم من را صدا می‌زند، واقعاً تحت تأثیر قرار می‌گیرم. در حال حاضر، بیشتر از همیشه از حضور در تیم ملی هیجان‌زده‌ام و به بازنشستگی فکر نمی‌کنم. با توجه به سنم، وقتی در تیم ملی هستم، احساس می‌کنم مثل یک بچه‌ام، چون با تیم حس راحتی دارم. تا زمانی که عملکرد خوبی داشته باشم، به بازی ادامه می‌دهم. می‌دانم مردم مرا دوست دارند و هر بار که این پیراهن را می‌پوشم، نامم را فریاد می‌زنند اما همان‌طور که قبلاً هم گفته‌ام، جام جهانی ۲۰۲۶ آخرین جام جهانی من خواهد بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=43466

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها