کسی در استقلال حواسش به صدور مجوز حرفه‌ای و لیست آسیایی هست؟ | آوای استقلال
2

کسی در استقلال حواسش به صدور مجوز حرفه‌ای و لیست آسیایی هست؟

  • کد خبر : 11349
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
کسی در استقلال حواسش به صدور مجوز حرفه‌ای و لیست آسیایی هست؟
مدیران استقلال از حالا باید به فکر این لیست باشند تا یک هفته به شروع بازی بتوانند تغییراتی در آن لحاظ کنند.

به گزارش آوای استقلال،  مدیران باشگاه استقلال این روزها سرشان در نقل و انتقالات شلوغ است تا تیم مدنظر فرهاد مجیدی را ببندند. بدون شک یکی از مهم ترین دغدغه های اصلی هواداران حضور مهره های خوب و حفظ شاکله فصل گذشته است و به همین دلیل باشگاه استقلال در صدد است که در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشد، اما نباید از چند مسئله به راحتی گذشت.

فصل گذشته بود که نفراتی چون رشید مظاهری، احمد موسوی، محمد نادری، مهدی مهدی پور و … به استقلال پیوستند اما به دلیل پرداخت نشدن بدهی های خارجی و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات هواداران استرس زیادی کشیدند. این بازیکنان در هفته اول به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نتوانستند برای استقلال بازی کنند. یکی دیگر از معضلات فصل گذشته کسب صدور مجوز حرفه ای و پرداخت بدهی های داخلی بود.

بهتر است در بحبوحه نقل و انتقالات مدیران استقلال فکری برای پرداخت بدهی های داخلی یا گرفتن مجوز از طلبکاران بکنند تا در این زمینه مشکلی پیش نیاید، چرا که یکسری ها منتظرند استقلال در این مورد مشکل داشته باشد تا هر روز با انتشار اخبار تلخ هواداران استقلال را آزار بدهند.

موضوع بعدی، ارسال لیست اولیه برای بازی با الهلال عربستان است. مدیران استقلال از حالا باید به فکر این لیست باشند تا یک هفته به شروع بازی بتوانند تغییراتی در آن لحاظ کنند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=11349

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها