ژوکر ۱۹۵ سانتی | آوای استقلال
3
مانع امیر در مسیر آبی‌پوشان

ژوکر ۱۹۵ سانتی

  • کد خبر : 21362
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
ژوکر ۱۹۵ سانتی
کی‌روش استنلی سوارز را می‌توانیم بی‌سروصداترین خرید بزرگ زمستانی لیگ بدانیم؛ مهاجمی که جثه درشت و توانایی‌های فیزیکی‌اش گویا برای شعله‌ور ساختن خط آتش تیم‌های امیر قلعه‌نویی طراحی شده.

به گزارش آوای استقلال، کی‌روش با جنجالی مشابه با پرونده اریک باگناما از سطح چهارم فوتبال برزیل به ذوب‌آهن پیوست؛ در هر دو تیم مطرح نصف‌جهان عصای دست ژنرال فوتبال ایران بود و بسیاری متعجب شدیم از اینکه چرا گل‌گهری‌ها به‌جای جذب وی در تابستان، بر استفاده از باگنامایی اصرار ورزیدند که آتش پرونده‌اش قرار است حرارت و تنش‌های بازی برگشت آبی‌های تهران و سیرجان را به اوج برساند.
کی‌روش در همین هفته‌های اندک حضورش در کرمان، دو هفته رکورددار نبردهای هوایی موفق لیگ شد، دو مرتبه با ضربه سر توپ را به تور دروازه فجر و پرسپولیس چسباند؛ یک بار با جای گذاشتن فرزین گروسیان، سعید صادقی را در موقعیت گلزنی به صنعت نفت قرار داد و البته سه کارت زرد نیز دریافت کرد تا نشان ‌دهد یکی از جنگنده‌ترین مهاجمان هدف فوتبال ایران است، اگر نخواهیم از واژه «جنگنده‌ترین» استفاده کنیم.
رویارویی کی‌روش استنلی با دفاع بدون ستون استقلال، چالش دشوار آبی‌های پایتخت در عصر یکشنبه خواهد بود. در غیاب سیاوش یزدانی و در شرایطی که رافائل سیلوا نیز به بازی با گل‌گهر نخواهد رسید، روزبه چشمی تنها مدافع بلندقامت آبی‌هاست که می‌تواند روی هوا با کی‌روش ۱۹۵ سانتی‌متری رقابت‌کند؛ مأموریتی که موفقیت در آن شاید حتی تضمین‌کننده تداوم شکست‌ناپذیری استقلال در لیگ بیست‌ویکم باشد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=21362

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها