چوب خطی که پر شده است | آوای استقلال
2
جواد می‌داند هواداران برای از دست دادن جام صبور نیستند!

چوب خطی که پر شده است

  • کد خبر : 40704
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
چوب خطی که پر شده است
جواد نکونام  بهتر از هر کس دیگری می‌داند هواداران استقلال در این فصل از او جام می‌خواهند و اصلاً نمی‌توانند تحمل کنند  لیگ بیست‌ چهارم را هم بدون قهرمانی به پایان برساند بنابراین باید بیشتر از هر فرد دیگری به فکر بستن تیمی قدرتمند و در حد قهرمانی باشد تا بتواند وجهه و آبرویش را حفظ کند.

به گزارش آوای استقلال، در صورتی که  لیست نفرات مد نظر جواد نکونام برای لیگ بیست‌ چهارم تغییر کند و به جای این بازیکنان معمولی و متوسط رو به پایین نام  دو ستاره واقعی را در لیست نفراتش بگنجاند می تواند مدعی شود که خیرخواه استقلال است و هدف او فقط قهرمانی است در غیر این صورت هواداران متوجه می شوند که داستان غم انگیزتر از آن چیزی است که عده ای می گفتند.
بی شک جواد  به‌خوبی می‌داند که هدایت تیمی را بر عهده دارد که هوادارانش هر سال چشم به قهرمانی و کسب جام دارند در چنین تیمی با این سطح توقع اگر نتواند تیمی را راهی لیگ کند که توان کسب قهرمانی داشته باشند، اگر نتواند پایان فصل جان قهرمانی را به هواداران تقدیم کند،همین  قدر اعتباری را هم که دارد از دست می دهد.
هواداران استقلال آنقدر صبور هستند که از دست دادن قهرمانی بعد از بیست و هفت هفته صدرنشینی را تاب آوردند اما آنقدر صبور نیستند که یک فصل دیگر شاهد اشتباهاتی باشند که قابل اصلاح بود.
نکونام هر چقدر هم که محبوب باشد، با از دست رفتن قهرمانی در لیگ برتر، حذف زودهنگام در لیگ قهرمانان آسیا و وداع با جام حذفی، صدای اعتراض هواداران را در ورزشگاه‌ها و فضای مجازی با شعار حیا کن رها کن خواهد شنید و آن وقت است که دیگر برایش نه اعتباری می ماند نه محبوبیتی!
مربی تیمی که چشم به قهرمانی دارد و قصد دارد با قدرت در لیگ ظاهر شود  باید در فصل نقل و انتقالات بهترین بازیکنان را به خدمت بگیرد تا نقاط ضعف تیمش را ترمیم کند اما لیستی که تا به الان منتشر شده عکس این موضوع را نشان می دهد.
نکته دیگری که نکونام نباید از آن غافل شود نیاز او به یک دستیار خوش‌فکر و حرفه ای است. جواد به تنهایی نمی تواند در لیگ برتر موفق به کسب عنوان قهرمانی شود پس بهتر است با آوردن یک دستیار خوب و کاربلد خارجی که هم نیمکت را تقویت کند هم خیال خودش و هواداران را آسوده!
آقای نکونام بهتر است بدون کلامی اضافه بگوییم چوب خط شما با از دست دادن قهرمانی در فصل گذشته آنهم در شرایطی که جام قهرمانی در مشتمان بود، پُر شده و هواداران دیگر طاقت اتفاقات سال گذشته را ندارد ظرف صبر آنها با حواشی فصل گذشته و با بالا رفتن جام در دستان رقیب همیشه در زیر، پُر شده تا لبریز نشده اوضاع را سامان بدهید!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=40704

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها