پشت پرده ملاقات مخفیانه مددی و فتح‌الله‌زاده چه بود؟! | آوای استقلال
0
سوالی که هنوز برای هواداران استقلال بی پاسخ مانده است؛

پشت پرده ملاقات مخفیانه مددی و فتح‌الله‌زاده چه بود؟!

  • کد خبر : 13308
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
پشت پرده ملاقات مخفیانه مددی و فتح‌الله‌زاده چه بود؟!
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال چندی پیش راهی دفتر این باشگاه شد تا این موضوع گمانه‌زنی‌هایی را به همراه داشته باشد.

به گزارش آوای استقلال،علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال چندی پیش راهی دفتر این باشگاه شد تا این موضوع گمانه‌زنی‌هایی را به همراه داشته باشد.

برخی از این اتفاق به عنوان نشانه های مثبت بازگشت این چهره به باشگاه استقلال خبر دادند اما برای اولین بار در آوای استقلال پشت پرده علت حضور فتح الله زاده در باشگاه استقلال را منتشر می کنیم تا مشخص شود چرا مدیرعامل اسبق به سعادت آباد رفت.

مدیرعامل سابق برای رسیدگی به امور یکی از بازیکنان سابق و همچنین زمین کیاشهر شمال راهی باشگاه شده است‌.در خصوص مشکل چک برگشت خورده بازیکنی که فتح الله زاده از آن صحبت کرده بود، یکی از رسانه‌ها فاش کرد که موضوع به مجتبی جباری مرتبط بوده اما درباره موضوع زمین کیاشهر همچنان ابهاماتی وجود دارد.

نکته عجیب اینکه فتح الله‌زاده پس حضور در ساختمان باشگاه در گفتگویی از احمد مددی مدیرعامل مستعفی این باشگاه تعریف و تمجید کرد. مدیری که طی روزهای قبل به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفته تا یک بار دیگر هواداران شاهد شنا کردن خلاف جهت جریان آب توسط علی فتح الله زاده باشند.حالا این سوال برای بسیاری از هواداران به وجود آمده که چطور مدیرعامل اسبق آبی‌ها از مدیرعامل ناکام تعریف کرده و از عملکرد او تمجید می کند.

علی فتح‌الله‌زاده در مورد ملاقاتی که با احمد مددی داشت به خبرورزشی گفته بود: قبل از هر چیز باید از زحمات آقای مددی تشکر کنم. این بنده خدا خیلی تحت فشار بود و به هر حال اگر ما انتقاد می‌کنیم باید نقاط قوت را هم بگوییم چرا که ایشان کارهای مثبت زیادی هم در باشگاه استقلال انجام داد. از طرفی بنده برای حل مشکل یکی از بازیکنان سابق استقلال نزد ایشان رفتم و مشکل خاصی هم وجود نداشت.

بر همین اساس و طبق شنیده های خبرنگار آوای استقلال به نظر می‌رسد برخی نهادهای ذیربط طی ماه های گذشته با نامه‌نگاری با باشگاه استقلال از مدیران وقت این باشگاه درخواست می‌کنند تا در خصوص موضوع مربوط به پرونده زمین کیاشهر ، باشگاه استقلال طی گزارشی، اطلاعاتی را به این نهاد های مرتبط ذیربط ارائه بدهد که تا امروز این اتفاق نیفتاده است. به همین خاطر مدیرعامل سابق به دنبال کمک گرفتن از مددی بود تا وی در این مسیر به او کمک کند تا مشکلش حل شود.

شنیده ها حاکی از آن است که مددی استقبالی از این موضوع نکرده است با این حال فتح الله زاده که فعلاً کارش به مددی افتاده و به قول معروف دستش زیر ساطور او گیر است به نوعی مددی را مورد ستایش قرار داده تا شاید مدیرعامل مستعفی با  نامه نگاری، فتح الله زاده را از مخمصه نجات دهد!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=13308

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها