وضعیت لیست استقلال، ویژه‌تر از همیشه؛ یک صندلی برای دو نفر! | آوای استقلال
1

وضعیت لیست استقلال، ویژه‌تر از همیشه؛ یک صندلی برای دو نفر!

  • کد خبر : 42865
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
وضعیت لیست استقلال، ویژه‌تر از همیشه؛ یک صندلی برای دو نفر!
مرور فهرست استقلال بعد از پایان مهلت فعالیت تیم‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه نشان می‌دهد که آبی‌ها فقط یک جای خالی در لیست بازیکنان بزرگسال خود دارند.

به گزارش آوای استقلال، تیم‌های لیگ برتری بعد از حدود ۲ ماه فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به نقطه پایان فعالیت خود در بازار تابستانه رسیدند و در حالی روز بیست‌وهشتم شهریورماه، رسماً روز پایانی فعالیت تیم‌ها در بازار نقل‌وانتقالات بود که از این پس هر تیم می‌تواند نهایتاً ۳ بازیکن آزاد به خدمت گیرد؛ البته به شرطی‌که لیست تیم‌ها خالی باشد و امکان خروج نام بازیکن از فهرست برای خالی‌شدن سهمیه بزرگسال امکان ندارد و حتی در صورت فسخ قرارداد با بازیکن موردنظر هم سهمیه‌ای خالی نخواهد شد!

استقلال جزو تیم‌های فعال و البته موفق در بازار نقل‌وانتقالات اخیر بود و آبی‌ها توانستند ستاره‌های پرشماری را جذب کنند؛ از سامان فلاح و رامین رضاییان در خط دفاع تا دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا و محمدحسین اسلامی. با این وجود، آبی‌ها درصدد آن بودند تا فهرست‌شان را با جذب یک مهاجم خارجی تقویت کنند و هدف‌گذاری انجام شده از سوی مدیریت و کادرفنی استقلال، خرید مهاجم خارجی در روز پایانی فعالیت بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بود که سرانجام این انتقال نهایی نشد تا شرایط ویژه‌ای پیرامون فهرست آبی‌ها به‌وجود آید.

کوجو قرار بود جانشین سلیمی شود اما …
جواد نکونام برای تقویت خط حمله تیمش نام جوئل کوجو، مهاجم قرقیزستانی تیم دینامو سمرقند را به مدیران باشگاه استقلال ارائه کرده بود. مذاکرات با کوجو مثبت هم پیش رفت اما مخالفت باشگاه ازبکستانی با انتقال این مهاجم باتجربه به جمع آبی‌پوشان پایتخت باعث شد تا آبی‌ها نتوانند در زمینه جذب مهاجم موفق عمل کنند؛ آن‌هم در حالی‌که قرار بود در صورت نهایی‌شدن فرآیند جذب جوئل کوجو، مسئولان باشگاه استقلال به سراغ قطع همکاری با ایمان سلیمی بروند و با این مدافع باتجربه قطع همکاری داشته باشند تا لیست بازیکنان بزرگسال استقلال خالی شود!

مبهم مثل سرنوشت آرمین در استقلال
آبی‌ها در حالی ناموفق در جذب کوجو بودند که خبری از توافق با ایمان سلیمی برای قطع همکاری هم مخابره نشد و این اتفاق در حالی رخ داده که نام آرمین سهرابیان هم بعد از فسخ قرارداد انجام شده به‌واسطه پُر بودن سقف بودجه هنوز به لیست استقلال بازنگشته است؛ آن‌هم در شرایطی‌که گفته می‌شود جواد نکونام با وجود ترافیک ایجاد شده در خط دفاعی تیمش به دنبال همکاری با سهرابیان است و همین مسئله آینده لیست استقلال را مبهم‌تر از همیشه کرده است و نه‌تنها سرنوشت مدافع باتجربه آبی‌ها مشخص نیست، بلکه سرنوشت فرآیند جذب مهاجم خارجی جدید هم نامعلوم است!

نکونام فقط یک حق انتخاب دارد!
لیست بازیکنان بزرگسال استقلال با ۱۹ بازیکن بسته شده و آبی‌ها فقط یک جای خالی برای جذب بازیکن آزاد دارند. در این میان گفته می‌شود که نکونام بعد از منتفی‌شدن انتقال کوجو، در حال بررسی شرایط سایر بازیکنان حاضر در بازار تابستانه است و از سوی دیگر به دنبال تعیین‌تکلیف وضعیت آرمین سهرابیان است. آنچه مشخص است اینکه سرمربی استقلال با توجه به وضعیت فهرست بازیکنان بزرگسال این تیم، تنها یک حق انتخاب دارد و باید از میان بازگشت آرمین سهرابیان و یا جذب مهاجم خارجی، یک گزینه را انتخاب کند!

سهرابیان در راه اعزام به خدمت سربازی؟
آرمین سهرابیان همچنان درگیر گذراندن فرآیند درمانی خود است و گفته می‌شود در مقطع کنونی، امکان بازگشت او به میادین نیست. در چنین شرایطی، زمزمه‌هایی درباره احتمال سرباز شدن سهرابیان هم به گوش می‌رسد و تداوم مصدومیت مدافع باتجربه آبی‌ها در کنار مطرح‌شدن بحث سربازی او باعث شده تا شرایط ویژه‌ای پیرامون آرمین سهرابیان ایجاد شود و براساس آخرین خبرها، احتمال بازگشت او به جمع آبی‌ها کمتر از احتمال جدایی‌اش است و اگر رسماً خبر جدایی سهرابیان از استقلال طی روزهای آینده مخابره شود، اتفاق غیرمنتظره‌ای نیست که باید دید در این‌صورت مدیران باشگاه استقلال موفق به جذب مهاجم خارجی خواهند شد و آخرین خواسته نقل‌وانتقالاتی جواد نکونام برآورده می‌شود یا خیر.

لیست بازیکنان بزرگسال استقلال
۱٫ حسین حسینی، ۲٫ روزبه چشمی، ۳٫ رافائل سیلوا، ۴٫ ایمان سلیمی، ۵٫ سامان فلاح، ۶٫ محمدحسین مرادمند، ۷٫ رامین رضاییان، ۸٫ ابوالفضل جلالی، ۹٫ میلاد زکی‌پور، ۱۰٫ زبیر نیک‌نفس، ۱۱٫ دیدیه اندونگ، ۱۲٫ آرش رضاوند، ۱۳٫ جلال‌الدین ماشاریپوف، ۱۴٫ علیرضا کوشکی، ۱۵٫ مهرداد محمدی، ۱۶٫ گائل کاکوتا، ۱۷٫ محمدحسین اسلامی، ۱۸٫ آرمان رمضانی، ۱۹٫ گوستاوو بلانکو و ۲۰٫ ؟

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42865

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها