واکنش ارسلان مطهری به نیمکت نشینی؛ خسته نیستم! | آوای استقلال
3
بهترین گلزن فرهاد مجیدی ناگهان به نیمکت پیچ شد

واکنش ارسلان مطهری به نیمکت نشینی؛ خسته نیستم!

  • کد خبر : 17347
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
واکنش ارسلان مطهری به نیمکت نشینی؛ خسته نیستم!
مهاجم استقلال روز گذشته پاسخ جالبی به خبرنگاران داد

به گزارش اوای استقلال،ارسلان مطهری از نیمکت نشینی خود راضی نیست و این موضوعی است که در بازی شب گذشته برابر پرسپولیس هم کاملا مشخص بود.

ارسلان مطهری در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی از تمام بازیکنان استقلال بیشتر گل زده ولی این بازیکن به شکلی عجیب از بازی با فجرسپاسی که ژستد به ترکیب اضافه شد، به یک نیمکت نشین مطلق در این تیم تبدیل شده است. حتی در بازی با گل گهر که به یکباره اعلام شد ژستد و یامگا محروم هستند، بازهم انتخاب مجیدی گیتاریست استقلال نبود و او ترجیح داد از محمدرضا آزادی در ترکیب اصلی استفاده کند.

عجیب اینکه مطهری حالا دیگر حتی یک ذخیره طلایی هم نیست چرا که در بازی های اخیر آنقدر دیر به زمین آمده که حتی فرصت یک حرکت مثبت هم نداشته و این یعنی از دایره تفکرات مجیدی خارج شده است.

نکته جالب اینکه شب گذشته مطهری وقتی با درخواست خبرنگاران مبنی بر مصاحبه روبرو شد و آنها به او خسته نباشید گفتند، مهاجم استقلال گفت خسته نیست تا به این شکل به حضور در زمین در دقیقه ۸۹ بازی واکنش نشان بدهد.

این تعویض از آن جهت عجیب است که هیچ بازیکنی نیست که در این دقایق کوتاه بتواند توانایی های خود را نشان بدهد و مشخص نیست مجیدی چه انتظاری از حضور چند دقیقه مطهری در زمین داشته است.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=17347

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها