نگرانی هواداران و سکوت آزاردهنده باشگاه استقلال در قبال وضعیت نکونام و نقل و انتقالات | آوای استقلال
0

نگرانی هواداران و سکوت آزاردهنده باشگاه استقلال در قبال وضعیت نکونام و نقل و انتقالات

  • کد خبر : 40108
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
نگرانی هواداران و سکوت آزاردهنده باشگاه استقلال در قبال وضعیت نکونام و نقل و انتقالات
باشگاه استقلال مثل فصول گذشته بلافاصله بعد از پایان بازی های لیگ درگیر انتخاب مدیرعامل و سرمربی است.

به گزارش آوای استقلال، شاید نزدیک به یک دهه است که استقلال بعد از پایان هر فصل یا درگیر انتخاب سرمربی است یا مدیرعامل. همین چند روز قبل بود که نشست مجمع این باشگاه برگزار و مقرر شد اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه تا ۲ هفته آینده مشخص شوند که حدود یک هفته از آن روز گذشته است.

انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال از این جهت حائز اهمیت است که هواداران این تیم می توانند شرایط را از نفر اول باشگاه و تیم مدیریتی جویا شوند اما این بلاتکلیفی مثل همه سالهای اخیر همچنان در استقلال وجود دارد. البته شنیده می شود احمد شهریاری و سمیعی این روزها در حال مذاکره با بازیکنان مد نظر این باشگاه برای فصل آینده هستند اما سکوت آزار دهنده این باشگاه باعث شده تا هواداران این تیم نگران این موضوع باشند که نکند مثل سال های اخیر باشگاه در انفعال قرار دارد.

از طرفی شایعات هر روز در مورد نکونام و ادامه همکاری وی بیشتر می شود و هیچکس در باشگاه استقلال حتی یک خط توضیح به هواداران این تیم نمی شود که آیا قرار است نکونام فصل آینده سرمربی این تیم بماند یا خیر. در اینگونه موارد مسئولان استقلال مدعی می شوند که نکونام با این باشگاه قرارداد دارد اما خود آنها هم بهتر می دانند شایعات در مورد ماندن و یا رفتن وی بسیار زیاد شده و یک اطلاعیه ساده می تواند میلیون ها نفر را در مورد ماندن یا رفتن سرمربی این تیم از نگرانی خارج کند.

حالا که مسئولان هلدینگ خلیج فارس مسئولیت این باشگاه را بر عهده دارند چه بهتر است که آنها حداقل در جهت روشنگری برای هواداران این تیم در خصوص شرایط سرمربی و بازیکنان فصل اینده این تیم به هواداران استقلال توضیح بدهند زیرا همین مسئله می تواند اعتماد متقابل و خوبی بین مدیریت باشگاه و طرفداران این تیم ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=40108

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.