نکونام: مالکانه بازی کردیم ولی برای سومین بار بدشانسی آوردیم | آوای استقلال
1

نکونام: مالکانه بازی کردیم ولی برای سومین بار بدشانسی آوردیم

  • کد خبر : 42890
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
نکونام: مالکانه بازی کردیم ولی برای سومین بار بدشانسی آوردیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این سومین بازی است که واقعا بدشانسی می‌آوریم و ضربات‌مان وارد گل نمی‌شود.

به گزارش آوای استقلال، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار استقلال مقابل نساجی، اظهار داشت: بازی با کیفیتی بود. بارندگی به ضرر ما شد اما تیم من خیلی خوب بازی کرد. توانستیم هم مالکانه بازی کنیم و هم خلق موقعیت داشته باشیم. این سومین بازی است که واقعا بدشانسی می‌آوریم و ضربات‌مان وارد گل نمی‌شود.
وی افزود: نیمه اول نفهمیدیم گونه گل خوردیم چون تیم ما مدام حمله می‌کرد. شکل حمله‌ای ما خوب بود اما متاسفانه روی یک لحظه غفلت و بی احتیاطی گل خوردیم. بازهم حمله کردیم و نیمه اول را خوب تمام کردیم. توانستیم موقعیت خلق کنیم. در نیمه دوم می‌دانستیم می‌توانیم به گل برسیم. گل زدیم، خلق موقعیت کردیم و بازی را تحت کنترل داشتیم.
نکونام ادامه داد: یک گل روی اتفاقات فوتبال خوردیم. دیدید که آفساید چگونه پر شد. خیلی مبتدیانه گل خوردیم. نیمه دوم بازی کاملا در اختیار ما بود و موقعیت داشتیم. تعویض‌هایمان برای این بود که میل هجومی تیم بیشتر باشد و به موقعیت برسد. تیم ما از نظر تاکتیکی خیلی خوب کار کرد با اینکه حداقل ۳ مهره کلیدی را نداشتیم. گل بد خوردیم و به همین خاطر برای رسیدن به گل عجله کردیم.
داور در نیمه اول یک پنالتی برای ما نگرفت

سرمربی استقلال تصریح کرد: اوایل نیمه اول داور یک پنالتی را برای ما نگرفت و اشتباه کرد. صددرصد پنالتی بود. در نیمه دوم گلی که در نتیجه ۱-۲ زدیم، سخت است و باید دوربین خط کشی باشد ولی می‌شد گل بگیرند. پنالتی روی رامین رضاییان اتفاق افتاد. صددرصد بی احتیاطی بود و رامین ترسید چون بازیکن حریف خیلی بد روی او آمد. به هرحال توانستیم خلق موقعیت کنیم.
وی افزود: بازی با شیوه دیگری را نسبت به سال گذشته انجام می‌دهیم و نیاز به زمان داریم. تیم ما خوب بازی و خلق موقعیت می‌کند. نگاه‌مان رو به جلو است. ان‌شاالله مصدومان هم این هفته می‌رسند و تیم بهتری می‌شویم.
با این فوتبالی که بازی می‌کنیم قطعا باید قهرمان شویم
نکونام درخصوص اینکه استقلال ۲ بازی سنگین پیش رو دارد و آیا همچنان قول قهرمانی می‌دهد، گفت: با توجه به شکل و نوع فوتبالی که بازی می‌کنیم. صددرصد. شک نکنید. تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم. قطعا باید قهرمان شویم. باید تلاش کنیم که قهرمان شویم. این تیم با این کیفیت فنی و خلق موقعیت‌هایی که در بازی‌ها دارد، خیالتان راحت باشد که توپ‌ها گل می‌شوند و تیم شکل بهتری می‌گیرد. نسبت به پارسال تغییر زیاد داشتیم و نیاز به زمان داریم. در ۲ بازی اخیر، بعد از ۳ روز استراحت وقتی تیم چنین کیفیت فنی را ارائه می‌دهد، گویای همه چیز است
مکث VAR‌ خیلی زیاد بود و ریتم حمله‌ای ما را خراب می‌کرد
سرمربی استقلال درمورد اینکه تصمیمات VAR طولانی بود و هیجان بازی را می‌گرفت، عنوان کرد: مکث VAR‌ خیلی زیاد بود. در لحظه تصمیم می‌گیرند و در نهایت یک دقیقه می‌شود. اگر صحنه خیلی مشکوک باشد کمی طول می‌کشد ولی امروز خیلی طول کشید و این به ضرر ما شد. بازی مدام می‌خوابید و ریتم حمله‌ای ما را خراب می‌کرد. این اتفاقات به نفع تیم نساجی بود. نمی‌دانم راهکاری دارد یا نه ولی واقعیت این است که توقف بازی به ضرر ما بود.
اخراج چشمی درست نبود
نکونام ادامه داد: اخراج روزبه چشمی هم درست نبود. چون پشت او بازیکن بود و بازیکن حریف هم به سمت کرنر می‌رفت. خطایی نبود که بگوییم ساق پا را زد یا بی محابا بود. امیدواریم در این صحنه‌ها با دیدن VAR‌ درست تصمیم گرفته شده باشد. در غیر این صورت دوباره متضرر شدیم.

ریسک نکردیم تا همه بازیکنان را برای دربی در اختیار داشته باشیم
وی درخصوص اینکه آیا فقط نبود بازیکنان تاثیرگذار باعث نتیجه نگرفتن استقلال در بازی امشب شد، گفت: من چنین حرفی نزدم. گفتم تیم ما خیلی خوب و با کیفیت بازی کرد. کاملا مالکانه و با خلق موقعیت بازی کردیم. برای گلزنی دقت نکردیم. گفتم امیدوارم بازیکنان مصدوم ما برسند تا شرایط بهتر شود. تعویض خط حمله نداشتیم. مصدومیت اول فصل برای همه تیم‌ها وجود دارد. ما هم سعی کردیم ریسک نکنیم تا برای هفته آینده بتوانیم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.
به حرکت یامگا توجه نکردم
سرمربی استقلال درمورد اینکه یامگا قبل از زدن پنالتی عینک خودش را برداشت و به نظر می‌رسد قصد داشت پیام را برساند، اظهار داشت: من به این مسائل زیاد توجه ندارم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42890

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها