نکونام تلویحاً بخشیده‌شدن مهرداد محمدی را تایید کرد؛ فردا فقط روزبه را نداریم! | آوای استقلال
0

نکونام تلویحاً بخشیده‌شدن مهرداد محمدی را تایید کرد؛ فردا فقط روزبه را نداریم!

  • کد خبر : 42990
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
نکونام تلویحاً بخشیده‌شدن مهرداد محمدی را تایید کرد؛ فردا فقط روزبه را نداریم!
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از داربی پایتخت واکنش جالب‌توجهی به خبر رفع محرومیت مهرداد محمدی داشت.

به گزارش آوای استقلال، استقلال روزهای پرالتهاب و جنجالی را پشت سر می‌گذارد و آبی‌پوشان پایتخت در ۳ بازی اخیر خود در لیگ برتر ناکام در کسب پیروزی بوده‌اند و تنها ۲ امتیاز از ۶ امتیاز ممکن را به‌دست آورده‌اند. ظهر امروز (سه‌شنبه) خبر رفع محرومیت مهرداد محمدی و حضور او در داربی پایتخت منتشر شد و در ادامه، گفته شد که محمدی هنوز ۲ جلسه دوره محرومیت‌اش را گذرانده و نمی‌تواند در مسابقه داربی برابر پرسپولیس به میدان برود.

جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان پایتخت عصر امروز (سه‌شنبه) و بعد از حضور کاروان استقلال در شهر اراک، در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا کرد. نکونام در صحبت‌های خود درباره نیاز آبی‌ها به تمرکز برای مسابقه فردا صحبت کرد و با گلایه دوباره از شرایط تیمش در فصل جدید، نسبت به قضاوت برادران حیدری در مسابقه داربی واکنش نشان داد و پیام و بیژن حیدری را جزو داوران خوب فوتبال ایران معرفی کرد. جالب آنکه نکونام تلویحاً عدم محرومیت مهرداد محمدی را تایید کرد و مدعی شد که فقط روزبه چشمی در بازی فردا غایب تیم استقلال است و سایر بازیکنان مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان ندارند.

استقلال امسال بدترین شرایط را داشته است!
سرمربی استقلال در آغاز صحبت‌هایش درباره داربی پایتخت گفت: «این بازی برای هر دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار است. تمرکزمان روی دیدار فرداست. ما نیاز به تمرکز بالا و ذهن آماده داریم تا ان‌شاءالله به موفقیت برسیم. تنها تیمی هستیم که در تهران و خانه بازی نکرده‌ایم. واقعیت این است که استقلال امسال بدترین شرایط را داشته است. خودتان می‌بینید که ما در بازی قبلی، یک دیدار را در اهواز و یک دیدار را در قائمشهر انجام دادیم و تنها باری که در تهران به میدان رفتیم، برنده شدیم».

نکونام با اشاره به عدم برگزاری مسابقه داربی در ورزشگاه آزادی تهران، نسبت به مشکلات زیرساختی فوتبال ایران گلایه‌های خود را مجدداً مطرح کرد و با اشاره به اینکه زمین تمرین مناسبی هم وجود ندارد، گفت: «دوست داشتیم داربی در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما شرایط به گونه‌ای است که استادیوم و زمین‌های خوبی نداریم و متاسفانه این معضلی جدی برای فوتبال حرفه‌ای ما است. ما حتی زمین‌های تمرین خوبی هم نداریم. امیدواریم در آینده شرایط بهتری پیدا کنیم».

همیشه قضاوت آقایان حیدری را قبول داشته‌ام
جواد نکونام درباره انتخاب بیژن و پیام حیدری برای قضاوت مسابقه داربی و انتقادات او از بیژن حیدری در فصل گذشته پاسخ داد: «صحبت‌هایی که انجام دادم، درباره بازی‌هایی بود که در لیگ پارسال اتفاق افتاد و خودتان می‌دانید که همیشه قضاوت آقایان حیدری را قبول داشته‌ام و داوری‌های خوبی داشته‌اند. این را از ته‌دل می‌گویم که آن‌ها از داوران خوب کشورمان هستند. این موضوع مربوط به پارسال است و اگر نگاه من یا آن‌ها به سال قبل باشد، هیچ پیشرفتی صورت نمی‌گیرد. این صحبت‌ها برای سال قبل بوده است».

سرمربی آبی‌پوشان در ادامه صحبت‌هایش درباره تیم داوری فردا گفت: «پیام حیدری اولین دیدار ما را در فصل جدید قضاوت کرد و من از او تشکر کردم. این‌ها بحث‌هایی است که در فوتبال پیش می‌آید و خیلی طبیعی و عادی است. امیدوارم بیژن حیدری فردا بهتری قضاوت را داخل زمین و همچنین پیام حیدری در (VAR) داشته باشند تا هر دو تیم بازی خوبی ارائه کنند. امیدوارم اشتباهاتی که مخصوصاً در بازی قبل برای ما شد، فردا رخ ندهد و همه تیم‌ها، یعنی تیم ما، حریف و تیم داوری بهترین عملکرد را داشته باشند».

برای دیدار فردا کاملاً آماده‌ایم
نکونام درباره احتمال حضور همزمان میلاد زکی‌پور و ابوالفضل جلالی در ترکیب آبی‌ها گفت: «درباره نحوه استفاده از بازیکنان اجازه بدهید فردا و پس از بازی صحبت می‌کنم». سرمربی آبی‌پوشان درباره وضعیت فهرست استقلال، پاسخ جالبی داد و گفت: «ما فردا همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم، فقط روزبه چشمی را روی یک اشتباه از دست دادیم. سایر نفرات همگی آماده هستند. حریف هم تیم قابل‌احترامی است و همه تمرکزمان این است که بازی خودمان را انجام بدهیم و از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و به موفقیت برسیم».

جواد نکونام در بخش پایانی نشست خبری‌اش پیش از انجام مسابقه داربی، با اشاره وضعیت اردوی تیم استقلال و تمرکز بازیکنان تیمش گفت: «بازی به بازی با شرایطی که برای بازیکن، کادر یا بازی وجود دارد، فرق می‌کند. بازیکن باید برای هر بازی آماده باشد و تمرکز خود را روی همه بازی‌ها بگذارد اما متاسفانه این هفته یک اشتباه بزرگ صورت گرفت و باشگاه و تیم دچار چالش شد. با این وجود ما برای دیدار فردا کاملاً آماده‌ایم و توجه زیادی به این مسائل نداریم. روز بازی که می‌رسد، تمرکزمان به عنوان بازیکن و مربی روی بازی است».

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42990

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها