نه کاوه، نه عزت اللهی، جلالی اولین ورودی استقلال در نیم فصل | آوای استقلال
4
فرهاد هنوز لیست خریدی به باشگاه نداده

نه کاوه، نه عزت اللهی، جلالی اولین ورودی استقلال در نیم فصل

  • کد خبر : 18320
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
نه کاوه، نه عزت اللهی، جلالی اولین ورودی استقلال در نیم فصل
جالب اینکه برخی نیز پیش دستی کرده و در این رابطه اسامی مطرح زیادی را هم مطرح کردند و از حضور بازیکنانی مانند سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، کاوه رضایی، رضا قوچان نژاد در نیم فصل دوم رقابت های امسال خبر دادند.

به گزارش آوای استقلال،تیم فوتبال استقلال اگرچه به همراه سپاهان در صدر جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد اما به زعم کارشماسان امر و برخی پیشکسوتان استقلال از لحاظ فنی در فصل جاری فرار و نشیب زیادی داشته و پرنوسان ظاهر شده است تا جایی که این تیم بعد از سپری شدن ۱۰ هفته از رقابت ها هنوز نتوانسته است انتظار علاقمندان و هواداران خود را برآورده کرده و با انجام دیدارهای زیبا و تماشاگر پسند به نوعی در این فصل آنها را راضی نگه دارد.

همه اینها در حالیست که در ابتدای فصل، کادر فنی استقلال به قدر کفایت بازیکن در پست های مختلف خریداری کرده و از این نظر نیز یعنی کمبود نیرو آبی ها مشکی ندارند با این حال عده ای اعتقاد دارند که تیم فرهاد مجیدی برای فصل جاری بالانس نیست و در برخی پست ها مثل هافبک دفاعی یا فاز هجومی با ازدیاد نیرو و در برخی پست های دیگر مانند جناحین به خصوص در سمت راست با کمبود نیروی کارآمد مواجه است.

بر همین اساس نیز با نزدیک شدن به نیم فصل رقابت های لیگ و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی از حالا گمانه زنی ها برای خریدهای زمستانی تیم ها و لیست خروجی مربیان در این پنجره آغاز شده و در این بین نیز درباره یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت یعنی استقلال زمزمه های زیادی در این خصوص شنیده می شود.

در همین راستا در باره بازیکنانی که قرار است در نیم فصل و در جریان پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی به این تیم اضافه شوند، در رسانه های مختلف و فضای مجازی اخبار زیادی به گوش می رسد و جالب اینکه برخی نیز پیش دستی کرده و در این رابطه اسامی مطرح زیادی را هم مطرح کردند و از حضور بازیکنانی مانند سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، کاوه رضایی، رضا قوچان نژاد در نیم فصل دوم رقابت های امسال خبر دادند.

نکته دیگر اینکه در روزهای گذشته لیستی از بازیکنان خارجی نیز برای حضور در استقلال ردیف شده اما نکته قابل توجه اینکه همه این اسامی برای حضور در استقلال در حالی ردیف شده اند که فرهاد مجیدی هنوز برای لیست زمستانی خود نام هیچ بازیکنی را به باشگاه ارائه نداده هرچند این سرمربی در راستای سیاست های خود نشان داده که معمولا با مخفی کاری کارهای نقل و انتقالاتی را پیش برده و تا زمانی که این امور نهایی نشود، از بازیکنانی که قرار است استقلالی شوند، از طرف کادرفنی نامی برده نخواهد شد.

*خبری از ورودی و خروجی فعلا نیست

با همه این تفاسیر یکی از اعضای کادرفنی استقلال با تایید این خبر به فرهیختگان گفت: فرهاد مجیدی هنوز نام هیچ بازیکنی را برای لیست ورود یا خروج به باشگاه ارائه نداده است. بر این اساس رقابت ها به اندازه ای فشرده برگزار می شود که هنوز فرصتی برای این موارد نیست. البته ما نقاط ضعف و قوت تیم در نیم فصل اول را شناسایی کردیم اما باز هم تاکید می کنم اصلا و ابدا درخصوص نقل و انتقالات صحبتی نشده و این بازیکنانی که نام آنها مطرح است تا اینجا صحت ندارند.

*پرونده استقلالی شدن لژیونر مطرح احتمالا باز می شود

به گزارش فرهیختگان، با اعلام این عضو کادرفنی همانطور که در بالا نوشتیم این اسامی که در رسانه ها برده می شود تا الان صحت ندارند هرچند شاید پرونده استقلالی شدن یک لژیونر مطرح طی روزها یا هفته های آینده باز شود.
البته پرواضح است که اولین بازیکنی که در نیم فصل دوم رقابت ها به جمع استقلالی ها اضافه خواهد شد، ابوالفضل جلالی خواهد بود که به خاطر مصدومیت استقلالی شدن او به صورت رسمی به تعویق افتاد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=18320

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها