مهرداد و بازگشتی شکوهمندانه به ترکیب استقلال؛ ستاره‌ای که نیامده، دوباره رفت! | آوای استقلال
0

مهرداد و بازگشتی شکوهمندانه به ترکیب استقلال؛ ستاره‌ای که نیامده، دوباره رفت!

  • کد خبر : 42798
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
مهرداد و بازگشتی شکوهمندانه به ترکیب استقلال؛ ستاره‌ای که نیامده، دوباره رفت!
ستاره شماره 7 آبی‌ها بعد از مدت‌ها چشم‌انتظاری به ترکیب استقلال بازگشت و عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشت.

به گزارش آوای استقلال، شاگردان جواد نکونام کار خود را در اولین فصل لیگ نخبگان آسیا با کسب پیروزی ۳گله برابر الغرافه قطر آغاز کردند تا هم شرایط بحرانی حاکم بر اردوی آبی‌ها به پایان برسد و هم اینکه آن‌ها بتوانند با امیدواری بیشتر کار خود را در مسابقات آسیایی پیش ببرند و بازگشتی قدرتمندانه به مسابقات قاره‌ای داشته باشند. یکی از اتفاقات مهم مسابقه شب گذشته، درخشش بازیکنان تعویضی در ترکیب استقلال بود که باعث ارزشمندتر شدن برد آبی‌ها شد.

نکونام در جریان بازی با الغرافه تا حوالی دقیقه ۷۰ دست به ترکیب اولیه تیمش نزد اما در ادامه، ابوالفضل جلالی در کنار گائل کاکوتا، مهرداد محمدی و آرش رضاوند وارد ترکیب استقلال شدند که از میان ۴ بازیکن وارد شده به ترکیب آبی‌ها، ۳ بازیکن روی گل‌های این تیم تاثیرگذار بودند. در کنار پاس گل ابوالفضل جلالی و گلزنی آرش رضاوند، آنچه بیش از پیش نمود داشت و مورد توجه قرار گرفت، بازگشت مهرداد محمدی به ترکیب آبی‌ها با ثبت پاس گل بود.

مهرداد و ماموریت موفقیت‌آمیز برابر الغرافه
ستاره شماره ۷ استقلال که بعد از مصاحبه جنجالی‌اش در هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر، با محرومیتی ۶ جلسه‌ای در لیگ برتر مواجه شده و مشکلات قراردادی مهرداد محمدی با استقلال، دوره غیبت این ستاره کلیدی از ترکیب آبی‌ها را طولانی‌تر کرده، منعی برای همراهی استقلال در لیگ نخبگان آسیا نداشت و همین مسئله زمینه‌ساز اعتماد جواد نکونام به عنوان یار تعویضی به محمدی شد. مهرداد در حالی دقیقه ۷۷ به میدان رفت و جانشین محمدحسین اسلامی شد که ۲ دقیقه بعد از ورود به زمین مسابقه، با توپ‌گیری و رساندن آن به رامین رضاییان، زمینه‌ساز گل دوم استقلال شد تا آمادگی فنی خود را به رخ بکشد.

تبعید دوباره به سکوها در انتظار ستاره شماره ۷
مهرداد محمدی که بعد از گل‌سازی در مسابقه شب گذشته، فرصت گلزنی هم داشت اما ضربه نهایی او کیفیت لازم را برای ورود به دروازه الغرافه نداشت، در حالی ۱۳ دقیقه شانس بازی برابر حریف قطری را به‌دست آورد که او حالا باید خود را برای سکونشینی دوباره آماده کند؛ چرا که مهرداد محمدی به‌واسطه مشکلات مرتبط با قراردادش، فقط یک جلسه از ۶ جلسه محرومیت خود در لیگ برتر را گذرانده و او به‌واسطه همین مسئله نمی‌تواند آبی‌ها را در ۲ بازی آینده مقابل نساجی و پرسپولیس همراهی کند و در صورت صلاحدید نکونام، مهرداد محمدی می‌تواند روز نهم مهرماه در جدال با السد در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا برای استقلال به میدان برود. با این اوصاف، محمدی باید خود را برای ۱۸۰ دقیقه دوری دوباره از ترکیب استقلال آماده کند و باید دید او برای جدال با السد می‌تواند آمادگی فنی بالای خود را حفظ کند یا دوری‌اش از مستطیل سبز روی کیفیت فنی این ستاره کلیدی آبی‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=42798

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها