مهاجمان استقلال خوب تغذیه نمی‌شوند/مجیدی و پین کار خودشان را انجام می دهند | آوای استقلال
3
فرد ملکیان در گفت وگو با آوای استقلال؛

مهاجمان استقلال خوب تغذیه نمی‌شوند/مجیدی و پین کار خودشان را انجام می دهند

  • کد خبر : 16416
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
مهاجمان استقلال خوب تغذیه نمی‌شوند/مجیدی و پین کار خودشان را انجام می دهند
مجیدی کادر فنی خود را دارد و افرادی مانند گابریل پین و آنالیزور ها هستند و کار خودشان را می‌کنند و من به عنوان کسی که همبازی قدیمی او هستم به ورزشگاه آرارات می روم تا تمرینات را از نزدیک نگاه کنم و اتفاقاً نکاتی را نت برداری هم می کنم

فرد ملکیان در گفتگو با آوای استقلال در خصوص شرایط استقلال در دیدار مقابل نساجی مازندران گفت: بازی زیاد جالبی نبود از طرفی آن پستی که یامگا بازی می‌کرد باعث شده بود تا کل سیستم استقلال به هم بریزد، در این وضعیت نه شرایط خط حمله استقلال مشخص بود و نه جایی که او بازی می‌کرد مناسب این بازیکن نبود و  به همین دلیل من معتقدم تیم یک مقدار سردرگم بود این در حالی است که از طرف استقلال بازی جالب و قانع کننده ای را هم شاهد نبودیم.

وی افزود: خیلی خوب می شد اگر استقلال می توانست نساجی را در خانه خود در ورزشگاه آزادی ببرد و اختلاف امتیاز را با توجه به توقف مدعیان از جمله پرسپولیس و سپاهان بیشتر بکند، این موضوع می توانست یک امتیاز مثبت برای استقلال محسوب شود اما نشد که بشود. در هر صورت یک روزهایی هم این اتفاقات می‌افتد.

ملکیان درباره اینکه در این چند سال اخیر بارها استقلال در دیدارهای بعد از پرسپولیس نتوانسته است نتیجه لازم را با توجه به وضعیت حریف بگیرد گفت: بله درست است این در حالی است که در چند سال اخیر این وضعیت بر عکس آن برای پرسپولیس اتفاق می‌افتاد. در سال‌های قبل هر موقع استقلال مساوی می‌کرد یا می باخت، پرسپولیس از فرصت استفاده کرده و حریفش را شکست می داد اما اینکه چرا این اتفاق می‌افتد نمیدانم هرچند معتقدم استقلال می‌تواند با یک برد پرگل نساجی را شکست بدهد.

ملکیان افزود: به نظر من در ترکیبی که مجیدی چیده بود یامگا نباید در آن نقطه بازی می‌کرد این در حالی است که حریف متوجه شد که این بازیکن را در آن منطقه گذاشتند تا حملات خود را از سمت راست انجام دهند و آن سمت را بستند و این بازیکن هم بازیکنی نیست که بخواهد در دفاع شرکت بکند، به همین دلیل حتی مهاجمان دیگر ما هم نتوانستند خوب تغذیه بشوند. در مجموع استقلال شب خوبی را پشت سر نگذاشته و آن انتظاری که من از این تیم در مقابل هواداران داشتم آن هم در مقابل تیمی مثل نساجی که راحت بازی را ببرد این اتفاق نیفتاد.

بازیکن ارمنی سال‌های دور استقلال در خصوص اینکه در این مدت به دفعات در تمرینات این تیم شرکت کرده، آیا به فرهاد مجیدی هم مشورت داده یا خیر گفت: در هر صورت او کادر فنی خود را دارد و افرادی مانند گابریل پین و آنالیزور ها هستند و کار خودشان را می‌کنند و من به عنوان کسی که همبازی قدیمی او هستم به ورزشگاه آرارات می روم تا تمرینات را از نزدیک نگاه کنم و اتفاقاً نکاتی را نت برداری هم می کنم تا از تجربیات آقای گابریل استفاده می کنم اما اینکه بخواهم چیزی را عنوان کنم خیر، چون طبیعی هست که به خودم اجازه این کار را ندهم مگر اینکه از من سوال شود در غیر این صورت من پا پیش نمی گذارم که چیزی بگویم.

مهاجم اسبق استقلال درباره اینکه چرا مهاجمان این تیم در فصل جاری عملکرد خوبی ندارند گفت: در هر صورت آن ها خوبم تغذیه نمی شوند در بازی قبلی فقط یک ریباند به ژستد رسید که او هم از بدشانسی توپ را جایی زد که حقیقی آن را نشسته در اختیار گرفت. من معتقدم مهم گل اول است و اگر استقلال گل اول را می‌زد شرایط در ادامه بازی متفاوت می شد.

وی تاکید کرد: از آن جایی که مدت های زیادی بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شد حضور هواداران به جای اینکه به سود استقلال باشد بیشتر باعث استرس برای بازیکنان شد این در حالی است که کارهای ترکیبی که در تمرینات دیده بودم هیچ کدام به سرانجام نمی رسید و وسط های راه این حرکات قطع می‌شد. من تمریناتی را دیده بودم که می توانستم حدس بزنم به چه نقطه‌ای ختم میشود اما این اتفاق نمی‌افتاد و چه بسا دلیل آن همین وجود تماشاگران و استرسی بود که به بازیکنان وارد شده بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16416

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها