به گزارش آوای استقلال، حالا هنر مدیران باشگاه است که چطور این قضیه را مدیریت کنند. در چنین شرایطی مهدی هژبری معاون ارتباطات باشگاه استقلال بالغ بر چند روز است که در فضای مجازی آماج حملات صفحات و کانالهای نامشخصی قرار گرفته که صاحبانش حتی در زندگی عادی خودشان هم افراد شناخته شدهای نیستند چه رسد به اینکه بتوانند در دنیای دیجیتال برای خود اسم و رسمی به دست آورند. اینکه مهدی هژبری در برنامه شبهای فوتبالی چه موضعی گرفت، مسئلهای است که کاملاً به باشگاه استقلال باز میگردد و مهدی توتونچی مجری این برنامه هم هر نگاهی که داشته باشد، یک فرد کاملاً شناخته شده در عرصه مطبوعات به حساب میآید ولی درد اینجاست که افراد ناشناخته ای این روزها معاون باشگاه استقلال را در فضای مجازی میزنند تا شناخته شوند ! آنها به این نتیجه رسیدهاند که بدنامی برایشان بهتر از گمنامی است اما راه را اشتباه میروند و مطمئن باشند با کوبیدن مدیری که جرمش روزنامه نگاری است، از نمد فوتبال نمیتوانند برای خودشان کلاهی بدوزند.
برای کوبیدن افراد بهانه بهتری پیدا کنیم
معاونی که جرمش روزنامه نگاری است!
استقلال پس از بازی با گل گهر و یا در واقع بهتر است بگوییم قبل از این مسابقه با بحرانهای مدیریتی عجیب و غریبی مواجه شد که بدون شک تبعات آن طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت.
لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=35085
- نویسنده : محمدرضا تاجدوزیان
- ارسال توسط : پایگاه خبری آوای استقلال
- بدون دیدگاه