مراقب باشید اشتباه نکنید! | آوای استقلال
2
هشدار جدی به مجیدی برای دیدار با قلعه نویی

مراقب باشید اشتباه نکنید!

  • کد خبر : 16613
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
مراقب باشید اشتباه نکنید!
پیشکسوت استقلال گفت: جدال این تیم با گل‌گهر از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و آبی‌پوشان بعد از کسب ۲ تساوی به پیروزی مقابل این تیم نیاز دارند.

به گزارش آوای استقلال، «علی لطیفی» با اشاره به دیدار حساس امروز استقلال مقابل گل‌گهر اظهار داشت: استقلال در این فصل از داوری بیشترین ضربه را خورده است، در همین فصل گل صحیح استقلال به فجر سپاسی مردود اعلام شد و پنالتی آبی‌پوشان مقابل نساجی مازندران گرفته نشد.

وی افزود: از سوی دیگر علیرضا رضایی با شجاعت فرهاد مجیدی وظیفه حراست از دروازه استقلال را مقابل نساجی مازندران بر عهده گرفت و خیلی خوب کار کرد، به طور حتم او توانایی این را دارد در دیدار با گل‌گهر نیز فیکس باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: جدال استقلال و گل‌گهر از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی تحت هیچ شرایطی دوست ندارند شکست بخورند.

وی تاکید کرد: استقلال شرایط دشواری را در بازی با گل‌گهر سیرجان بر عهده دارد،آبی‌پوشان نباید در این بازی کوچک‌ترین اشتباهی انجام دهند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اگر استقلال بتواند بازی با گل‌گهر را با پیروزی پشت سر بگذارد شانس‌ خود را برای قهرمانی در لیگ برتر افزایش خواهد داد. پس از ۲ تساوی آبی‌پوشان به این پیروزی نیاز دارند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=16613

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها