مرادمند در نزدیک‌ترین فاصله با درهای خروج استقلال؛ در دوراهی تراکتور و گل‌گهر | آوای استقلال
4

مرادمند در نزدیک‌ترین فاصله با درهای خروج استقلال؛ در دوراهی تراکتور و گل‌گهر

  • کد خبر : 41323
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
مرادمند در نزدیک‌ترین فاصله با درهای خروج استقلال؛ در دوراهی تراکتور و گل‌گهر
به نظر می‌رسد که مدافع باتجربه استقلال فصل آتی در جمع آبی‌پوشان پایتخت نخواهد بود و دوران حضور محمدحسین مرادمند در تیم استقلال به پایان رسیده است.

به گزارش آوای استقلال، استقلالی‌ها در شرایطی عازم اردوی ترکیه شده‌اند که هنوز فعالیت نقل‌وانتقالاتی آبی‌پوشان پایتخت به اتمام نرسیده و گفته می‌شود که رایزنی با چهره‌های مختلفی از جمله مهدی گودرزی و گائل کاکوتا در حال انجام است. قرار است در صورت توافق نهایی، آن‌ها عازم کشور ترکیه شوند و کار خود را در جمع شاگردان جواد نکونام آغاز کنند. در این میان، بازیکنانی هم هستند که برای ماندن در استقلال بلاتکلیف بوده و هنوز سرنوشت‌شان مشخص نشده است.

محمدرضا خالدآبادی و محمدحسین مرادمند در کنار میلاد فخرالدینی از جمله بازیکنان بلاتکلیف استقلال محسوب می‌شوند که از میان ۳ بازیکن، خالدآبادی و فخرالدینی گفته می‌شود همچنان با آبی‌ها قرارداد دارند اما مدت قرارداد مرادمند با استقلال به پایان رسیده است. به نظر می‌رسد بعد از جذب سامان فلاح و حفظ ساختار دفاعی فصل گذشته، جواد نکونام تمایلی به ادامه همکاری با محمدحسین مرادمند ندارد و این مدافع باتجربه در مسیر جدایی از جمع آبی‌پوشان پایتخت است.

پایان ۴ فصل حضور مرادمند در استقلال
سامان فلاح در شرایطی در تمرینات استقلال حضوری فعال دارد و کار خود را پیش می‌برد که شماره ۳ که متعلق به محمدحسین مرادمند بود را به تن می‌کند و با توجه به عدم مذاکرات آبی‌ها با مرادمند برای تمدید قرارداد، به نظر می‌رسد که براساس لیست بازیکنان درخواستی نکونام، محمدحسین مرادمند در مسیر خروج از فهرست استقلال است؛ آن‌هم در حالی‌که او در ۴ فصل اخیر جزو مهره‌های کلیدی ترکیب استقلال بود و در مسیر قهرمانی آبی‌ها در لیگ بیست‌ویکم هم نقش پررنگی را ایفا کند و سابقه گلزنی در داربی پایتخت را هم در کارنامه‌اش دارد.

فلاح در تهران، مرادمند در سیرجان؟
محمدحسین مرادمند در شرایطی جدایی‌اش از استقلال تقریباً قطعی شده و احتمالاً در فصل پیش‌رو در جمع آبی‌پوشان پایتخت نخواهد بود که گفته می‌شود گل‌گهر سیرجان، جدی‌ترین مشتری او محسوب می‌شود. مدیران باشگاه سیرجانی در کنار تلاش برای جذب عثمان اندونگ، به دنبال آن هستند تا جای خالی سامان فلاح را با جذب مدافعی از استقلال پر کنند و در روزهای اخیر مذاکرات مثبتی با مرادمند انجام شده اما هنوز این مدافع باتجربه تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

رقابت دو استقلالی برای پیوستن به تراکتور!
تراکتوری‌ها در پست دفاع میانی، ۲ بازیکن باتجربه (عارف آقاسی و شجاع خلیل‌زاده) را دارند و با توجه به فشردگی رقابت‌های فصل پیش‌رو، آن‌ها در سودای تقویت خط دفاعی‌شان هستند. در این مسیر گفته می‌شود که رایزنی‌ها با محمدحسین مرادمند آغاز شده و در کنار او، مذاکراتی با عارف غلامی و البته علیرضا آرتا هم انجام شده و فعلاً هیچ‌کدام از این مذاکرات به سرانجام نرسیده است. با این وجود، با توجه به رایزنی‌های انجام شده، به نظر می‌رسد که مرادمند فصل آینده در گل‌گهر و یا تراکتور تبریز کارش را دنبال می‌کند و طی روزهای آتی احتمالاً رسماً از مقصد بعدی این مدافع باتجربه رونمایی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=41323

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها