مدیریت باشگاه بگوید مسئول این آشفته بازار کیست؟ | آوای استقلال
4
بی نظمی‌های رسانه‌ای استقلال، بدون تاریخ بدون امضا!

مدیریت باشگاه بگوید مسئول این آشفته بازار کیست؟

  • کد خبر : 27157
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
مدیریت باشگاه بگوید مسئول این آشفته بازار کیست؟
باشگاه استقلال به عنوان پرافتخارترین باشگاه ایرانی در قاره آسیا همواره در کانون توجهات تعداد زیادی از مردم ایران حتی افرادی که طرفدار این تیم هستند قرار داشته است.

به گزارش آوای استقلال، به همین خاطر یکی از مهمتری بخش‌های باشگاه و تیم، بخش رسانه‌ای است که باید به خوبی ارتباط مجموعه با هواداران و رسانه‌ها را در بهترین حالت ایجاد کند و از طرفی حریم بازیکنان و کادرفنی را هم حفظ کند.

اما طی سال‌های اخیر این موضوع اصلا دیده نشده و بخش رسانه‌ای استقلال بیشتر مشغول انتشار اخبار تبریک و تسلیت یا قرادادهای مختلف اسپانسری است که عمر آن‌ها شاید حتی به یک سال هم نرسد. برای پوشش اخبار آماده سازی تیم نیز فقط چند عکس از تمرینات در تلگرام و اینستاگرام منتشر می‌شود و اگر حس و حالی باشد کلیپی با یک موزیک هم به معرض دید عموم گذاشته می‌شود!

ضمن اینکه حفاظت از حریم تیم هم ظاهرا به خدا سپرده شده و کسی از مدیران باشگاه از خودش سوال نمی‌کند این همه بی نظمی چگونه به وجود می‌آید. جزئی ترین اخبار داخلی تیم به راحتی در کانال‌ها و صفحات هواداری و شخصی پخش می‌شود اما در مجموعه بزرگ استقلال کسی نیست که در این مورد حتی سوال کند!

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=27157

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها