محمد مومنی: شجاعیان به جای گریه درست پنالتی می‌ زد! | آوای استقلال
1

محمد مومنی: شجاعیان به جای گریه درست پنالتی می‌ زد!

  • کد خبر : 10583
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
محمد مومنی: شجاعیان به جای گریه درست پنالتی می‌ زد!
تمام رویاهای استقلال نقش بر آب شد تا فصل برای این تیم خراب شود.

به گزارش آوای استقلال،پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنانی همچون داریوش شجاعیان که بعد از خراب کردن پنالتی و از دست دادن قهرمانی جام حذفی گریه کردند باید پیش از زدن ضربه فکر کنند و تصویرسازی ذهنی کنند تا به درستی این کار را انجام دهند

محمد مومنی با اشاره به شکست استقلال در فینال جام حذفی ایران گفت:تمام رویاهای استقلال نقش بر آب شد تا فصل برای این تیم خراب شود.

مومنی افزود:بضاعت استقلال همین بود، این تیم از ابتدای فصل با مشکلات زیادی روبرو بود و در نهایت دست خالی فوتبال ایران را ترک کرد.

پیشکسوت استقلال افزود:یک دست در استقلال صدا ندارد و باید بدانیم برای رسیدن به موفقیت عوامل زیادی وجود دارد و همه باید یک تیم باشند.
مومنی تصریح کرد:

فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال زحمات خود را کشیدند اما مدیریت این تیم ضعیف عمل کرد تا جام از دست برود.مومنی تاکید کرد:نبودن عارف غلامی و محمد دانشگر به طور حتم در روند تیمی استقلال تاثیرگذار بود و اگر آنها در زمین حضور داشتند و می‌توانستند بازی کنند نوبت به شجاعیان که مدت‌ها برای استقلال بازی نکرده است، نمی‌رسید.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:بازیکنانی همچون داریوش شجاعیان که بعد از خراب کردن ضربه پنالتی و از دست دادن قهرمانی گریه کردند باید پیش از زدن ضربه فکر کنند و تصویرسازی ذهنی کنند که چگونه به توپ ضربه بزنند تا تیمشان را به موفقیت برسانند.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=10583

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها