مجیدی همه افراد اضافی را از اردوی استقلال اخراج می‌کند | آوای استقلال
3

مجیدی همه افراد اضافی را از اردوی استقلال اخراج می‌کند

  • کد خبر : 11324
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
مجیدی همه افراد اضافی را از اردوی استقلال اخراج می‌کند
جدا از فهرستی که مجیدی تحت عنوان بازیکنان، اعضای کادر فنی و سایر افرادی که حضورشان از نظر سرمربی الزامی به نظر می‌رسد، فرد دیگری آبی‌پوشان را در اردوی امارات همراهی نخواهد کرد.

به گزارش آوای استقلال، فرهاد مجیدی تأکید دارد اردوهای این تیم به هیچ عنوان نباید شلوغ باشند و افراد بدون مسئولیت اجرایی اصلاً دلیلی ندارد که همراه با بازیکنان و مربیان داخل هتل حضور پیدا کنند. از قرار معلوم، روش مورد نظر هنگام سفر استقلال به امارات برای برپایی اردوی تدارکاتی پیش از جدال با الهلال نیز ادامه خواهد یافت.

طبق خبرهای رسیده، جدا از فهرستی که مجیدی تحت عنوان بازیکنان، اعضای کادر فنی و سایر افرادی که حضورشان از نظر سرمربی الزامی به نظر می‌رسد، فرد دیگری آبی‌پوشان را همراهی نخواهد کرد و فقط است معاون امور بین‌الملل و مدیرعامل باشگاه برای رسیدگی به موارد حقوقی و اجرایی پیش از مسابقه با الهلال راهی امارات ‌شوند. البته شاید اصغر ملکیان عضو پرنفوذ هیئت مدیره باشگاه نیز صرفا برای تماشای مسابقه با الهلال عازم امارات شود.

استقلال روز ۲۲ شهریور در دوبی مقابل الهلال عربستان صف‌آرایی می‌کند و طبق برنامه قرار است از نیمه شهریور جهت برپایی اردوی تدارکاتی راهی این شهر شود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=11324

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها