مانور قدرت طلبی در استقلال؛ بیچاره هوادار! | آوای استقلال
2
اهداف مشترک ملکیان و مددی از جنگ مستقیم با مجیدی؛

مانور قدرت طلبی در استقلال؛ بیچاره هوادار!

  • کد خبر : 12648
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
مانور قدرت طلبی در استقلال؛ بیچاره هوادار!
باشگاه استقلال این روزها به معنای واقعی آشفته ترین حالت ممکنش را سپری می‌کند. دعوای مدیریتی با کادر فنی بالا گرفته و هر کسی به دنبال گروه کشی است.

به گزارش آوای استقلال، باشگاه استقلال این روزها به معنای واقعی آشفته ترین حالت ممکنش را سپری می‌کند. دعوای مدیریتی با کادر فنی بالا گرفته و هر کسی به دنبال گروه کشی است.

در حالی که قرار بود پس از دیدار استقلال با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تغییرات مدیریتی رخ دهد، اما این اتفاق نیفتاد. احمد مددی، مدیرعامل و علی اصغر ملکیان، رئیس هیئت مدیره استقلال در مصاحبه‌های‌شان از بررسی ادامه همکاری با مجیدی خبر دادند که معنایش تغییرات احتمالی روی نیمکت استقلال خواهد بود.

از این درگیری‌ها سه نکته مشخص نمایان شده است، نخست اینکه مددی و ملکیان با تصور اینکه در استقلال ماندنی هستند، به نوعی به دنبال گزینه مورد نظر خود هستند تا به اصطلاح کار مجیدی را یک سره کنند. دومین موضوع، راه فرار مدیران استقلال است، به طوری که متوجه شده‌اند که دیگر جایی در استقلال ندارند پیش از رفتن به نوعی خواستند ذهنیت مجیدی را خراب کرده و او را تحت فشار بگذارند.

سومین مسئله، زهر چشم گرفتن مدیران استقلال از مجیدی است. مثبت ترین جنبه نکته سوم است، یعنی مدیریت استقلال قصد تغییرات ندارد، اما به نوعی می‌خواهد از مجیدی زهر چشم بگیرد که در طول فصل مصاحبه ای علیه باشگاه انجام ندهد. باید دید در این موضوع چه کسی برنده خواهد بود.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=12648

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها