قبلی ها شانسی برای مدیریت استقلال ندارند | آوای استقلال
5
مددی رفتنی شد

قبلی ها شانسی برای مدیریت استقلال ندارند

  • کد خبر : 11400
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
قبلی ها شانسی برای مدیریت استقلال ندارند
اوضاع و احوال مدیریتی استقلال چند سال است که روبه راه نیست.

به گزارش آوای استقلال، مدیران کار نابلد و بعضاً بدون کارنامه مدیریت این تیم را به عهده گرفته و کار به جایی رسیده که استقلال ۸ سال است در رقابت‌های لیگ برتر ناکام مانده، در این بین احمد مددی که حدود دو سه ماه دیگر وارد یک سالگی مدیریت خود در استقلال خواهد شد در این مدت زمان مدیریت در این باشگاه به اذعان بسیاری از استقلالی ها نتوانسته است توقعات را برآورده کند.
بر همین اساس و با روی کار آمدن حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان به نظر می رسد که احمد مددی به خط پایان خود در باشگاه استقلال نزدیک شده و این چنین احساس نمی شود که عمر مدیریتی او به یک سال برسد ضمن اینکه سجادی نیز در یک محفل خصوصی اعلام کرده است تمامی مدیران استقلال و پرسپولیس به زودی از این باشگاه جدا خواهند شد.
نکته قابل توجه اینکه برای جایگزینی احمد مددی گزینه هایی مانند سعادتمند، فتح‌الله‌زاده، آذری و چند نفر دیگر مطرح شده اند اما طبق شنیده های خبرنگار آوای استقلال بعید است که نام هیچ کدام از آنها جزو گزینه های مدیریتی این باشگاه در آینده قرار گرفته و به نظر فرد جدیدی این سمت را با انتخاب وزارت ورزش عهده‌دار خواهد شد.
نکته دیگر اینکه طبق شنیده ها احتمالاً نفراتی مانند نامداری و عبدیان اعضای سابقه هیئت مدیره استقلال دوباره به این سمت بازگشته و در استقلال عهده‌دار این مسئولیت خواهند شد.
نکته دیگر اینکه این روزها برخی رسانه های پرسپولیسی به شدت روی نام فتح الله زاده متمرکز شده و او را گزینه مناسبی برای مدیریت در استقلال معرفی کرده اند که با این وضعیت به نظر می رسد انتخاب مدیرعامل اسبق استقلالی‌ها از لحاظ عملکرد و کارنامه و اوضاع و احوالی که این مدیر طی ماههای اخیر داشته بیشتر به ضرر استقلال باشد تا به منفعت این تیم.

لینک کوتاه : https://avayesteghlal.ir/?p=11400

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها